Se fuld version : glædelig jul
en rigtig glædelig jul og godt nytår til alle her på forum. både dem i danmark og dem der er i filippinerne.
det er dejligt at se at flere og flere bruger forum til gavn for os alle. håber det fortsætter i det nye år.
Hej Holgerdk
Jeg kan kun tilslutte mig dine bemærkninger og glæder mig også til næste år og mange skriverier.
Jeg håber at flere vil skrive en rejserapport. Det behøver på ingen måde være lange epistler eller på nogen måde formfuldendte smørerier.
Skriv også meget gerne hvis du har været 14 dage på Coco Beach. Hvad var godt, hvad var skidt.
Så kan jeg heller ikke lade være med at være facineret over alt den viden dette board kan mønstre. Jeg tror man skal rigtig langt ned i detajljen før vi samlet set må give op og er blanke. Det hjælper jo selvfølgelig med 'lokale' som LarsK, Samarjan, Dansker i Cebu med mange flere, som beredvilligt deler ud af deres viden, men jeg synes virkelig det er fantastisk at der er så meget viden samlet her.
Slutteligt en lille opfordring, som I ikke vil fortryde. Hvis I i år har været på et dejligt sted, hvor personalet var rigtig søde eller en sød chauffør eller hvad som helst. Så tag og send dem en lille julehilsen. I drømmer ikke om, hvor meget det luner.
Jeg sendte selv igår en hilsen til personalet på El Dorado. Der lå det mest rørende svar imorges.
Glædelig jul.
Niels
hej niels,
jeg er en af dem der har nydt de gode rejsebeskrivelser, bla. fra dig selv.
tilbage i maj havde en uforglemmelig tur til filippinerne hvor jeg blev gift. det var selvfølgelig en fantastisk oplevelse men indebar også en masse spildt tid, papirbøvl og lign som jeg gerne vil have fortalt om her men jeg er ikke den store forfatter så derfor blev det ikke til noget.
er iøvrigt helt enig i det med en julehilsen. det bliver de meget glade for. er selv igang med det nu.
Hej Holgerdk
Det er lige præcis dig jeg gerne vil have fat i. Dette håber jeg du tager i den overordentlig positive tone det er sagt.
Du har haft en helt fantastisk oplevelse. Jeg er næsten også sikker på at du gerne vil dele den og jeg og mange andre higer efter at høre om det.
Om der så skulle være en stavefejl eller 100, er jeg fuldstændig ligeglad
med. Hver fugl synger med sit næb og det er bare godt.
Jeg vil så gerne høre din historie, så hvis du måtte have lidt tid over jul og nytår eller på et andet tidspunkt, så prøv at skrive den.
Hvis du gerne vil have en til at kigge den igennem, så send den på min mail.
Der er dog også en anden mulighed. Der er sikkert taget en del foto's. Dem kan man nu lægge ud på filippinernefoto.dk
Jeg forstår meget godt hvis man ikke vil have sit smukke ansigt eller kærestens/konens på internettet. Jeg er selv meget i tvivl, men det er en mulighed nu.
Tænk lidt over det og så en rigtig glædelig jul til dig og fruen.
Bedste julehilsner
Niels
hej niels,
jeg kan ihvertfald love dig at gøre et forsøg når jeg er blevet mæt af for meget and....det bliver nok en længere historie.
mht billeder er det en rigtig god mulighed. så jeg forsøger at lave en rejsebeskrivelse og ligge lidt billeder op også.
også en god jul til dig og din kære.
Hej Holgerdk
Først af alt tak for dine dejlige julehilsner.
Jeg blev egentlig lidt ked af det, da jeg synes, jeg nok prøver at presse dig lidt.
Du må for alt i verden ikke lade dig stresse af dette.
Lad julefreden sænke sig og glem alt om det (næsten :-)
Tag den op engang, når du får tid og lyst.
Det ændre dog ikke det at jeg sindsyg gerne vil høre din historie og de dejlige oplevelser.
Bedste hilsner og glædelig jul.
Niels
du presser på ingen måde niels. jeg har fået så mange gode input og læst mange gode historier her så jeg har lyst til at gi mine erfaringer og oplsyninger også. jeg har bare ikke fået taget mig sammen. men det gør jeg snart.
Til alle i dette forum,
Maligayang pasko at maligayang bagong taon.
Det skulle vist være korrekt, men jeres kærester/koner kan jo verificere det.
Hilsen,
Jan & Familie
Glædelig jul til alle herinde!
Det er en fornøjelse at læse med her på forummet og få en masse tips om Filippinerne for en "nybegynder" som mig.
Forsæt den gode stil i 2008!
Mvh
Kenneth
Hejsa Alle
Jeg vil også bare lige gerne havde lov til at ønske alle en glædelig jul og et godt nytår!! og takke jer for et fedt forum!!!
mvh Jacob
Endnu et ønske til jer alle her på siten, om en glædelig jul og et godt nytår.
En speciel tak til tovholderne, hvis indlæg jeg næsten daglig har fulgt det sidste 1 ½ år. Niels, ,Tap, Jens, AsiaCumalot, o.s,v. for ikke at glemme nogen.
Sk..e, godt gået.Tak.
Glædelig jul
Harly.
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.