Se fuld version : Forsikring af Filipino!
Jeg vil ikke starte med ordene "håber der er nogle der kan hjælpe".. Det ved jeg der kan og vil ;-)
Jeg skal høre til rejseforsikring til en Filipino. Har i kendskab til selskaber.. eventuelle egne erfaringer og måske endda et link til en hjemmeside.
Ser frem til at høre fra jer. Jeg vil tilbage til cigaren!
kommer her: http://www.bluecross.com.ph/index.php?pid=103&nid=48
har brugt dem flere gange når min kones famillie har været på besøg
går turen til danmark eller et andet schengen-land? vær opmærksom på at forsikringssummen skal være på min. 30.000 euro
mvh tap
Thanks Tap.
Turen skal bare være til andre asiatiske lande.
LarsKyhnau
01-01-08, 15:29
Samarjan omtaler i tråden "forsikring" selskabet Multinational Underwriters:
www.mnui.com
Mvh. Lars
Som beskrevet af Lars. Jeg har benyttet Multinational Underwriters i årevis, når min frue skal have en rejseforsikring. Der har aldrig været problemer endsige spørgsmål fra Den Norske Ambassade i Manila desangående, så jeg kan anbefale dem. Det tager kun 5-10 minutter af udfylde skemaet (noget længere første gang).
Du kan altid begynde med at kigge skemaet igennem og derved finde ud af, om du har alle informationerne til rådighed (du skal bl.a have vedkommendes pas nummer, udstedelses myndighed, udløbsdato etc.).
Du betaler med en kreditkort og kan vælge hvem policen skal mailes til.
Jeg mailer den som regel til mig selv, hvorefter jeg videresender den til min hustrus mail konto. På den måde er jeg sikker på, at have en elektronisk kopi..just in case.
Samarjan
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.