PDA

Se fuld version : manibagong bagong taon sa inyong lahat!

henrik
06-01-08, 21:21
Hej til alle herinde i dette dejlige forum,både dem her i dk og overseas.

Jeg nyder godt af alle de dejlige debat emner samt den fælles glæde der er hos alle som elsker filippinerne både på godt og ondt.

2007 har på alle måder været et fantatisk år for mig da jeg kom hjem fra en vidunerlig ferie på 8 uger for anden gang i philippinerne hvor mange nye bekendt skaber og venskaber blev forenet i den dejlige atmosfære i et land som dette med alle dens skønheder og ikke mindst den dejligste pige på denne jord som jeg har mødt her i dk i august.Kort fortalt så er mit smil og humør og ikke mindst glæden til livet og alle dens små/store firnurligheder blevet opløftet til de vidunerligste oplevelser hverdag.
Jeg tror mange har haft de samme oplevelser som mig første gang slår pjalterne sammen med en pige fra en helt anden verden,såsom at lige pluselig bliver ens madvaner lavet om til ris og div pinoy opskrifter iblandet med den oplevelse at handle ind sammen i kbh i pinoy-shoppen hver-weekend en hyggelig tur hvor meget kommer ned i kurven...hehehe som der giver den største mave-knippen når der bliver foreslået bagoong (fiske-sovs)tror jeg nok!!!
Mangoer til en uhyggelig pris 30,kr stk og div nudler og ris, grøntsager fisk,som man ikke kan ungå og undre sig over gad vide hvordan de smager og skal tilberedes men som altid ender det hele med en masse snak på tagalog da min kærste elsker en god sludder sammen med andre pinoys i shoppen.
Min dagligdags kedelige indkøbs shopping tur til kvicly blev ændret til en ukendt livstils pinoy power shopping tur med et hav af div fylte plastik poser indtil jeg fik abe-arme.skal også lige tilføje hun er en fantastisk kok og elsker at lave de vidunerligste retter,kan ses på min liv-rem.... :)
Så meget er sket i mit liv og daglig dag ikke et sekund er jeg i tvivl om hvor meget jeg elsker min dejlige kvinde, selv om det er første gang jeg har oplevet et plastik jule træ i min stue og har udskiftet den normale dk jule and med rigtig traditionel philippinsk jule mad og sikke en oplevelse igen.. :)

Masser af nye philippinske venner er der også kommet til,nye bekendt skaber og ikke mindst alt den glæde og hygge det bringer med sig...sikke en nytårs aften...hehehe den historie må komme senere....

Endnu engang rigtig glæde nytår til alle.