Se fuld version : filippinerne foto...
Så kom dagen til at lægge foto`s ind på søster sitet,gud hjælpe mig om det gik godt..... :-( de kan ikk lægges ind pga.For stor opløsning eller mit kamera med 7.2mega pic har en for stor opløsning.sikke noget B...****.
Er der andre der har oplevet dette???
Eller er der en anden måde at klare dette problem på???
mvh.Henrik
jeg har samme problem
tap
Det er da et mindre problem, Jeg kan simpelthen ikke finde ud af, hvad jeg skal gøre for at lægge foto´s ind overhovedet.
Hej Henrik
Det lyder ret velkendt
Her er måden jeg kom over det problem på
Prøv at installere det lille gratis program http://www.irfanview.com
Under installationen bliver du bedt om at sætte nogen flueben. Sørg for der kun er flueben ved :
JPG/JPEG/JPE (JPEG Format)
MPG/MPE/MPEG (MPEG Movie)
Skulle du have overset det kan det gøres når installationen er færdig. Du finder stedet under "Options - Properties/Settings"
Når programmet er færdiginstalleret kan du gøre dine foto mindre under "Images - Resize"
Jeg anbefaler at lave en mappe til de formindsket billeder. Så er det nemmere at styre hvad du sender.
Der er en risiko for at det formindsket foto er en bitmap fil.
Windows Vista klarer det på følgende måde :
Window Vista har følgende måde at ændre filtype:
Sådan gemmes et billede som en anden filtype
Klik her for at åbne Windows Billedgalleri.
Klik på det billede, du vil ændre.
Klik på Åbn på værktøjslinjen, og klik derefter på Paint.
Paint åbnes, og dit billede vises.
Klik på menuen Filer i Paint, og klik derefter på Gem som.
Klik på listen Filtype, og klik derefter på den filtype, du vil bruge til at konvertere billedet. (JPG/JPEG/JPE)
Klik på Gem.
Slet derefter bitmap fotoet
Hvordan Windows XP og andre systemer klarer den slags må andre hjælpe med.
En ordentlig smøre - håber det kan bruges
Hilsen
PNO
For at lægge billeder ind, skal de være mindre end 512 kb tror jeg nok. Det nemmeste med Irfanview eller andre programmer er at vælge 1024 x 764 Kb opløsning. Så er i sikre på, at de kan blive uploaded.
Hilsen,
Samarjan
så har jeg lige fået lagt 94 billeder ind på mit album, jeg har desværre ikke fået tid til at lægge kommentarer ind endnu - men jeg håber i kan få lidt ud af dem indtil jeg får mig taget sammen til at skrive kommentarer.
kanon ide med billederne :)
Nu ligger landet sådan at jeg vil da meget gerne lige som alle andre dele fotos fra ph til glæde for dem der har været de samme steder og også dem der skal til ph for første gang.Men til daglig har jeg alså ikke tid til at skulle skulle løse div down load programmer og derefter side og bruge en masse tid på at finde ud af hvorfor man stadig ikke kan lægge sine fotos ind..:-(Et stort ønske kunne være at administrator kunne finde et program der tog imod en lettere og brugere venligere foto down loading så tro jeg nok at der vil komme langt flere billeder på sitet.Jeg tro lidt at der ligesom mig og mange andre der ikke er kommet et skridt vidre med deres down loading ville have glæde af en nemere måde.
PS.Hvad med og gå skridtet videre og opdatere også til video like youtupe hvor man kan download sine oplevelser og steder fra ph.Det ville helt sikkert give sitet en langt større visuel og spændene oplevelse.
MVH.Henrik
jesperbrahe47
26-05-08, 14:49
her er lidt billeder fra et par af mine ture til filippinerne.
http://www.fotoalbums.dk/profile/album.asp?uID=2D4CB68E-F66B-49EE-A435-57BDEC2443A0
Hej,
Jeg syntes det er alletiders med et fotoalbum så man kan få et indtryk af de forskellige steder på Filippinerne, samt folks oplevelser, MEN forummet filippinerfoto.dk er simpelt hen for dårligt at finde rundt i, jeg ved ikke hvem der står for det, men vil man ha mange gentagende besøg må man ændre på det.
MVH.
Ole.
Hej igen..
Så fik jeg tid til at bruge hele natten på at ligge en bunke billeder ind på www.filippinernefoto.dk - Det er svært at koge 1000 billeder ned til et overskueligt antal..!
Direkte link skulle være: http://www.filippinernefoto.dk/thumbnails.php?album=27
Jeg skal også gerne give et længere referat af min tur, men det må blive en anden gang. Jeg har allerede givet lidt info omkring vores tur til Bohol i en anden tråd, men jeg var også indlagt med Dengue Feber i en uge.. Så der er måske også lidt nyttig info i den forbindelse..
Mvh.
JanH
Hvordan kan man registrerer sig i albummet, så man kan lægge foto ind !!
der er to knapper den ene hedder startside, og den anden er log ind !! men man kan ikke komme videre !!!!
filippinernefoto har rettet siden så den nu virker
Ole.
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.