Se fuld version : filippinerne drukner
http://ekstrabladet.tv/article977650.ece
Kim P. Nyberg
22-02-08, 20:25
Ja, vi har også lige set Reuters klippet. De har ski da godt nok fået så hatten passer dernede.
Kim P. Nyberg
Herning
LarsKyhnau
22-02-08, 21:06
Jeg kan desværre ikke få det pågældende klip startet på min PC, men jeg har også hørt fra min forlovede, at de har haft megen regn i Dumaguete på det seneste.
Er der evt. èn, som kunne tænke sig at give et kortvarigt resume af det pågældende klip, altså hvor i landet, der er faldet mest regn har været jordskred etc.?
Lars
Hej Lars
Som jeg forstod klippet er det den sydlige del af Mindanao der er hårdt ramt.
Jeg talte med min kæreste i Tacloban i morges og hun fortalte at det har væltet ned i det område de seneste 4 dage, så Leyte er som altid osse blevet våd
Hilsen
PNO
hej lars i klippet blir der sagt central and southern philippines
mvh tap
Er lige hjemvendt til Filippinerne og kan rapportere at Samar ihvertfald også har fået deres del af regnen.
Hilsen,
Jan
Kim P. Nyberg
24-02-08, 11:10
Desuden kunne man se på billederne, at folk gik rundt i gaderne med vand til brystkassen, så der er seriøst kommet vand. Og vejrudsigten lover ingen opmundtring...........
Kim P. Nyberg
Herning
LarsKyhnau
24-02-08, 16:09
Hele min familie dernede er ramt af forkølelse, astma, ørebetændelse og andet godt. Jeg tror, det er på grund af det fugtige vejr, så jeg håber virkelig, at denne regntid snart er forbi :-(
Lars
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.