Se fuld version : Flybilletter
brusetablet
27-11-04, 11:54
Hej
Min kæreste og jeg planlægger en rejse til Filippinerne om et par måneder.
Vi ønsker selvfølgelig så billige billetter som muligt, og har indtil videre fundet nogen til 5600 t/r (København-Manila).
Spørgsmålet er om det kan svare sig at flyve fra en anden distination i Europa og derved spare lidt. Har nogen sådanne erfaringer?
Mvh BL
Hej BL
Der er jo ingen direkte fly København - Manila, så der vil altid være flyskift et eller andet sted.
Man kan vælge 1 eller 2 skift (jo flere des billigere), men KLM (Amsterdam), Lufthhansa (Frankfurt) har fly der ender i Manila. Thai (Bangkok) har en afgang til Manila 4 timer efter at flyet fra København er ankommet.
Hilsen
PNO
Hej med jer!
Vi er to pædagogstuderende som skal i praktik på Mindoro og er meget ineresseret i de billetter I har fundet tilbud. Hvilket flyselskab og er der begrænset hjemrejsetid?
Venlig hilsen
Majbritt
Hej
Kan man rejse mellem 1. april og 16. juni har THAI har billige billetter til Manila via Bangkok 5.125kr + 654 (skatter)
Bemærk venligst at disse billetter sælges hurtigt selvom der ikke reklameres med dem.
Jeg har heldigvis sikret mig hos Profil Rejser.
Hilsen
PNO
Hej
Jeg kan anbefale Thai-airways, rejser til filippinerne den 6/6-2oo5, har købt billet gennem travellink pris med alle skatter 5616,00 kr.
mvh.
Tomislav
Måske for sent med dette indlæg, men jeg kan anbefale at man prøver at booke flybillet hos: premacell-travel.dk eller cctravel.dk - her kan de nok kunne skaffe nogle biletter til en ordentlig pris.
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.