PDA

Se fuld version : Flybilletter

brusetablet
27-11-04, 11:54
Hej
Min kæreste og jeg planlægger en rejse til Filippinerne om et par måneder.
Vi ønsker selvfølgelig så billige billetter som muligt, og har indtil videre fundet nogen til 5600 t/r (København-Manila).
Spørgsmålet er om det kan svare sig at flyve fra en anden distination i Europa og derved spare lidt. Har nogen sådanne erfaringer?

Mvh BL

PNO
07-12-04, 16:34
Hej BL

Der er jo ingen direkte fly København - Manila, så der vil altid være flyskift et eller andet sted.
Man kan vælge 1 eller 2 skift (jo flere des billigere), men KLM (Amsterdam), Lufthhansa (Frankfurt) har fly der ender i Manila. Thai (Bangkok) har en afgang til Manila 4 timer efter at flyet fra København er ankommet.

Hilsen
PNO

maje
11-02-05, 14:27
Hej med jer!
Vi er to pædagogstuderende som skal i praktik på Mindoro og er meget ineresseret i de billetter I har fundet tilbud. Hvilket flyselskab og er der begrænset hjemrejsetid?
Venlig hilsen
Majbritt

PNO
15-02-05, 14:45
Hej

Kan man rejse mellem 1. april og 16. juni har THAI har billige billetter til Manila via Bangkok 5.125kr + 654 (skatter)
Bemærk venligst at disse billetter sælges hurtigt selvom der ikke reklameres med dem.

Jeg har heldigvis sikret mig hos Profil Rejser.

Hilsen
PNO

tomislav
30-05-05, 10:53
Hej

Jeg kan anbefale Thai-airways, rejser til filippinerne den 6/6-2oo5, har købt billet gennem travellink pris med alle skatter 5616,00 kr.

mvh.
Tomislav

john35
28-07-05, 16:25
Måske for sent med dette indlæg, men jeg kan anbefale at man prøver at booke flybillet hos: premacell-travel.dk eller cctravel.dk - her kan de nok kunne skaffe nogle biletter til en ordentlig pris.