PDA

Se fuld version : CC Travel

Jens
24-05-06, 11:14
Hej Alle

Er der nogen, der har nogen nærmere informationer om CC Travel, som er gået i "Tænkeboks"??

Det er da synd, at et sådant godt, frisk og modig initiativ med Coco Explorer 2 ikke kunne lykkedes - vi må håbe, at rejseselskabet ikke knækker pga. dette projekt.

/Jens

Niels
25-05-06, 20:47
Hej Jens

Jeg har desværre ikke nye informationer, men deler din bekymring.

Jeg har selv været på Coco Explorer 1 og det var en fantastisk oplevelse, som jeg aldrig glemmer. Jeg blev meget glad da jeg hørte om Coco Explorer 2, da etteren var en lidt 'rustik' oplevelse og forholdene ombord nok holdt en del mere 'forkælede' turister væk, men den gik altså ikke. Trist. Rigtig trist.

Jeg har ikke brugt dem i nogle år, da jeg blev lidt 'knotten' over nogle olietillæg og tillæg for stopover i Bangkok, som jeg ikke betalte hos f.eks. Profil Rejser. Dette sagt var deres service på kontoret i Manila helt forrygende og jeg vil miste hjerteblod hvis de ikke klarer skærene. Det er trods alt dem der har vist mange danskere vejen til Filipinnerne. Ej at forglemme deres sociale engagement på Filippinerne og deres søde ansatte på Coco Beach.

Tro det eller ej. Jeg har hele tiden haft i tankerne at når engang min kæreste og jeg får besejret det Filippinske bureaukrati, så skulle vores bryllypsrejse være med Coco Explorer.

Bedste hilsner.

Niels

Jens
26-05-06, 15:48
Hej Niels

Hyggelig at hilse på igen. Og jeg håber det trods alt besværret m.m. begynder at være lys for enden af tunnelen for dig og din kæreste. Vi (Riza og jeg) glæder os til at høre om det, når I når i mål, ligesom I gerne må sende en mail med status.

Jeg har selv kun brugt CC én enkelt gang i forbindelse med en kombineret forretnings- og ferieophold, én af de første gange jeg var derude. Da var jeg om bord på Coco Explorer 1 for at hygge og besøge min danske dykkerven, der havde været dykkerchef om bord et par måneder. Ellers har jeg brugt andre selskaber (bl.a. Premacell), som har kunne give billigere flybilletter og i situationen bedre og hurtigere service.

Ja, Coco Explorer 1 var speciel - et lille hyggeligt og skønt skib (når det var uden for regntiden) og fantastisk dejlig besætning (hvor der kun har været nogen smuttere med et par tåber af nogen kaptajner) og dejlige destinationer. Men når det er sagt, så var det vedligeholdelsesmæssig og sikkerhedsmæssig meget kritisabel. Det rene Scandinavian Star... desværre, hvor man kunne undre sig over, at et dansk selskab turde lægge navn og rygte til det. Jeg skulle virkelig lægge mine professionelle "erhvervsbriller" væk for at acceptere at sejle med skibet. Man kan sige, at man løbe en bevist risici ved at være om bord. Men ok, det er jo sikkert ikke noget alm. mennesker lægger mærke til, så længe heldet ikke svigter skibet. :-(

Derfor var et nyere skib i højere klasse kærkommen og også en nødvendighed inden det ville gå galt på nr. 1. - Men en stor skam, at deres friske og modige initiativ ikke kan bære. Jeg syntes det lød som en masse spændende rejsemål, man havde lykkedes at kombinere i én rejse.

Nå, vi må følge udviklingen. Også om Coco Beach bliver berørt - eller er det et uafhængig selskab??

Mange hilsner

Riza og Jens

Harly
27-06-06, 17:19
Hej Jens.
C C Travel kører igen på næsten fuld speed, desværre uden Coco Explorer 2 og med lidt reducerede rejsemål på Filippinerne.

tap
17-07-06, 11:17
Jeps cctravel er tilbage for fuld skrue og med en masse gode tilbud.
Har lige købt rejse til thailand 2 uger på kata beach for hele familien 2 voksne og to børn for kun 10.000 inkl. ophold.
Har selvfølgelig tjekket om de har fornyet deres medlemsskab hos rejsegarantifonden og det har de
det er så billigt at vi overvejer at droppe opholdet og bare køber billetter fra bangkok til manila og besøger svigerfamillien i stedet.