PDA

Se fuld version : Den omvendte vej, Manila - København

JG
15-09-06, 18:35
Hej.

Tak for forummet. Det er nyttigt.

Jeg bor og arbejder i Manila men overvejer at smutte en tur hjem her snart for at besoege familie og venner.
Billetter som jeg har fundet dem er desvaerre urimeligt dyre, men fandt saa links til og udsagn om billigere priser her paa forummet. De er dog alle sammen koebenhavn - manila og jeg har nu engang mere brug for manila - koebenhavn - manila.

Nogle der ved noget om det billigste der?

Kan selvfoelgelig vaere jeg bare skal koebe en enkeltbillet og saa bagefter blive ved med at flyve Koebenhavn Manila Koebenhavn. Men jeg ved bare aldrig rigtig hvornaar jeg tager til danmark...

Haaber nogen kan hjaelpe. Folk her lader til at vide alt om alting i Filippinerne.

DkPh
16-09-06, 22:50
Fandt nogle billige på www.momondo.com... som henviste til KLM blandt andet, desuden syntes jeg at Singapore airlines tit (og netop nu) har nogle yderst gode tilbud fra Asien..
Pøj pøj med det og fortæl endelig hvis du støder ind i nogle gode link...

nextman2
19-09-06, 01:15
Hej JG!
Prøv at kontakte Jim fra Filtravel i Manila.
Jim er en super fyr og han har før hjulpet mig med en billig Billet fra Manila til KBH.

MVH
JR

JG
05-10-06, 18:45
Hej. Utroligt hvad en tyfon kan gøre ved ens internetforbindelse..

Men i hvert fald mange tak for hjælpen.
Har skrevet en mail til FilTravel men uden svar så tror bare jeg smutter forbi.

Og momondo.com er bare en virkelig go side at kende. Den fungerer jo super effektivt.

Kim P. Nyberg
28-10-06, 11:20
Med hensyn til forslag til billige rejser, ved jeg at der er gode forbindelser mellem Manila og Hong Kong. Og netop i Hong Kong er der forleden startet et nyt lavpris flyselskab, der hedder Oasis Hong Kong Airlines, skriver metroXpress. De beflyver ruten Hong Kong - London Heathrow for en billetpris på kun 750 danske kroner hver vej plus lufthavnsskatter. Og fra London er der ligeledes gode forbindelser både til Billund og Kastrup, også til billige penge. Så det er da en mulighed.

Med venlig hilsen

Kim P. Nyberg