PDA

Se fuld version : Hvordan får jeg 10 Computer til Phil

skattedk_24
26-08-07, 19:24
Hej alle sammen

Jeg har et lille problem, jeg har fået lov til at købe 10 computer fra mit firma og dem ønsker jeg at sende til Filippinerne, men hvordan får man lige sådan nogle små søde ting af sted på en gang og uden at det koster mere end hvad man ellers ville investerer :-).

Jeg håber evt. nogle kender en som kender en, der står og mangler, at få fyldt en container op, eller en som evt. har ½ part i en container.

Jeg er åben for andre forslag. De skulle gerne lande på Cebu / Bohol.

Mvh

Thor

tap
26-08-07, 22:26
har hørt noget om at filippinerne har en "scraplaw" der forhindrer gammelt elektronik at komme ind i landet,er der nogen der kender noget til dette?
mvh tap

skattedk_24
27-08-07, 18:31
Må lige oplyse, at det skam ikke er gamle computer, de er kun 2½ - 3 år, så jeg er sikker på de kan bruges 4 - 5 år endnu. :-)

Mvh

Thor

Harly
27-08-07, 20:02
Efter hvad jeg her hørt, er det kun tilladt at indføre ældre computere med en prossessor svarende til minimun Pentium 4.

shiel
30-08-07, 00:07
kig her...

http://www.chanrobles.com/republicactno1937book1.htm#BOOK%201,%20TITLE%201

hos premacell travels kan du sende Balikbayan boxes billigere end alm post/cargo.

du kan evt hør dem om man må sende 10 pc til manila ....

Bo
01-09-07, 07:46
Der findes et firma i Flensburg som sender ting og sager til Paradis en gang om måneden, jeg kan få navnet af konen, hvis du ønsker det.

skattedk_24
02-09-07, 20:40
Hej Bo

Jo tak, Jeg vil da mægtig gerne have flere oplysninger omkring hvilket firma det drejer sig om og hvilken "ydelse" de leverer.

Mvh

Thor