Se fuld version : singapore airlines
singapore airlines har netop nu billige billetter til salg med afrejse i perioden 22april til 19 juni minimum7 dage maximum 30 dage
billetten skal være købt og betalt inden 29 februar
eksempel: cph-singapore t/r inkl. skat og afgifter 5025 kr
eller cph-singapore-manila t/r inkl skat og afgifter 5443
man booker bare direkte fra deres hjemmeside:
http://www.singaporeair.com/saa/en_UK/?SelectedCountry=DK
har selvfølgelig sikret mig en inden jeg postede dette indlæg,hehe :-)
go tur
mvh tap
LarsKyhnau
11-02-08, 10:15
Hej tap
Mange tak for tippet. Kunne være det var noget for PNO og Niels også....
Mvh. Lars
LarsKyhnau
11-02-08, 11:55
Det ser ud til, at Thai også er kommet ud med deres forårspriser nu. I hvert fald kan man nu pludselig finde Thai billetter hos Profil Rejser fra knap 6400 DKK. Så det er også en mulighed, hvis de restriktioner, der er på Singapore Airlines tilbud, nu ikke lige passer ind i ens planer.
Lars
LarsKyhnau
11-02-08, 12:02
Har man brug for en billet med mere end 30 dages gyldighed og/eller med flexibel hjemrejsedato, så er Cathay Pacific nok stadig den billigste mulighed med priser fra p.t. cirka 6300 DKK. Her kræves dog et ekstra flyskift både ud og hjem, så rejsen tager lidt længere tid end med både Singapore airlines og Thai.
Jeg har skam været på banen.
Alt inkluderet 7.596 med Thai. Der er i turen lavet et stopover i Bangkok på vej tilbage til DK. Jeg har en opgave på firmaets kontor i Bangkok, så firmaet betaler sin store del af billetprisen -:)
Men jeg klager bestemt ikke. Har fået reserveret og confirmed mit ynglingssæde 32H på hele turen.
Men mon ikke Niels begynder at koge lidt -:) -:)
Hilsen
PNO
Men skulle nogen falde over billige billetter til MNL med afgang 20. eller 25. december 2008 så bare sig til.
Lige nu ligger de omkring 8.200 med Cathay Pacific. Skulle gerne lidt længere ned -:)
Hilsen
PNO
har også set thai airways "forårsbilletter" hos seat24 til 5995,-
tap
Men Thai's billetter er vel også kun med en rejselængde på max 30 dage?
Jeg sad nemlig også og kiggede på dem, men det endte med, at jeg købte billet via flybillet.dk London-Doha-Manila for ca. 6000 DKK t/r 2. juli-24. august plus en SAS billet til London for 995 DKK t/r. Så får jeg samtidigt en uge i London på vejen hjem, hvor jeg kan besøge min søster :)
Kan i øvrigt godt anbefale flybillet.dk! De ydede en rigtig god service sidst jeg var afsted, og snakker dansk i forhold til f.eks. Mr. Jet, som jeg prøvede at kontakte denne gang. Fatter ikke det der svenske når de snakker så hurtigt. Hehe.
Mvh.
Jan Hansen
Hej med jer
Stærkt provokeret af min gode ven PNO (snart ex god ven :-)
må jeg vel krybe til korset og angre mine synder.
Jeg er gået alternativt til værks. Sagen var at billetterne begyndte at stige, stor set medens jeg så på det og så gik der lidt panik i mig.
Til sagen. Min billet hedder SAS til og fra Bangkok. Så har jeg købt billet
med Philippine airlines, således at jeg får en nat i Bangkok på ud og hjemvej.
Da jeg kiggede på det første gang kostede SAS 5.900 kr og PAL
turen BKK-MNL ca.1.500 kr. Det var jo ret rimeligt i forhold til hvad der ellers var i udbud. Forårspriser min bare :-) og nej, det var ikke det jeg kom til at betale. Det er kun min advokat der udtaler sig om den faktiske pris.
Nå, hvis der nu skal være af antydning af råd i dette, så kan PAL turen være en god ide, hvis man kan komme til Bangkok svine billigt og iøvrigt ønsker en overnatning i Bangkok på ud og hjemtur. Ellers glem det.
Slutteligt. At jeg så har garneret min tur yderligere med en tur fra Manila til Cebu City samme aften, med 1 time og 10 minutters transfer tid, er jo opskrift på katastrofe. Philippine airlines siger at dette er helt ok :-)
Tror jeg skal medbringe mit aller mildeste og venlige væsen. Jeg får brug for det, frygter jeg.
Bedste hilsner
Niels
1 time og 10 minutters transfer fra du lander i manila,så immigration,baggageclaim og sidst custom og videre til domestic?,Niels vi krydser fingre
mvh tap
Ha-ha Niels, jeg tror du får brug for lidt mere end bare stor tålmodighed samt godt humør................du får nærmere brug for et mirakel.
Du kan godt allerede nu begynde at brænde røgelses pinde, tænde vokslys og forberede nogle voodoo dukker af immigration betjentene samt bagage handlerne i NAIA, fordi med mindre du rejser på business class, tvivler jeg på du har tid nok til at nå dit fly til Cebu City.
På den anden side kan det jo være den afgang er voldsomt forsinket alligevel, så man ved aldrig.
Held og lykke,
Jan
jeg lander i manila kl 13:15 fra singapore og har været i tvivl om jeg kunne nå et fly til cebu kl 16 eller om jeg skulle tag det kl 17:40 hvad synes i?
Niels du behøver ikke svare ;-)
tap
LarsKyhnau
12-02-08, 22:11
Du skal tage det kl. 16. Hvis dit fly lander til tiden, kan du være i Indenrigslufthavnen cirka 14.15-14.30, så der er rigeligt med tid.
Tap,
Der skulle ikke være nogen problemer med at komme fra Singapore 13.15 og skulle videre kl. 16 til Cebu. Hvis flyet lander omtrent til tiden, er du ude af ankomsthallen kl. 14.30. Derefter skal du bare have en transport over til enten Domestic eller Terminal 2 (afhængig af hvem du skal flyve med). Du kan næsten være tjekket ind til dit fly til Cebu kl. 15.00 med lidt god vilje.
Hilsen,
Jan
det er med cebu pacific så der skulle være tid nok :-) nu er kl 16 afgangen ihvertfald købt
mvh tap
Hej med jer.
Tak for de veloplagte bemærkninger. Bare lige for god ordens skyld, så lander jeg i Centenial terminalen og skal videre derfra, så jeg skal ikke skifte terminal. Pal har også lovet at jeg kan checke ind til hele rejsen og
baggagen går også direkte til Cebu. Så det jeg skal klare er imigrationen
og finde indenrigs delen i Centenial. Det kan så iøvrigt være slemt nok :-)
Jeg prøver at bevare optimismen omend det nok mere er noget med
mirakler der skal til.
Jeg vil selvfølgelig berette om resultatet.
Bedste hilsner
Niels
Hej Niels,
Det skulle ikke være noget problem, hvis du ankommer til Centenial Terminal (Terminal 2) og ligeledes skal flyve derfra igen. Du skal igennem immigration, ud af bygningen, en etage op og ind i bygningen igen og voila, alle dine bekymringer er væk. Check in domestic i terminal 2 er meget lettere end ovre i den gamle nedslidte indenrigs terminal.
Hilsen,
Jan
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.