PDA

Se fuld version : Bytter

kenneth
26-03-08, 09:05
I et andet indlæg kriver en Dansk mand og at han har fundet kærligheden i en Filippinsk herboende kvinde.

Det fik mig til at tænke på en god lille historie en af mine venner fortalte mig ,han havde for år tilbage en rigtig god ven som var gift med en pinay.Aldersforskellen var meget stor han var en dreng med en del somre på bagen og hun en yngrene ungpige.

Han var godt ved muffen og de købte et ekstra hus på filippinerne hvori svigerforældrene også kunne bo. Skæbnen ville at konen fandt en ny dansker i danmark og fik en skilsmisse hvad gjorde herren så ?

Ja han flyttede simpelthen til Filippinerne og bosatte sig sammen med de gamle svigerforældre ,,, LOL...

Samarjan
26-03-08, 09:49
Det er friskt gjort.
Der er altid den fare at en ung energisk frue vil søge andre græsgange, især når de er kommet til Danmark, da de som regel får meget mere opmærksomhed der, end de ville få ude i Filippinerne, da de trods alt stadig bliver betragtet som et eksotisk indslag i Danskerne dagligdag (hvis man er til lidt mørkere piger).
I de fleste tilfælde er der tale om parforhold, hvor de enten slet ikke eller kun meget lidt taler om følelser o.s.v.

Hilsen,
Jan