Se fuld version : Shipping fra Filippinerne til DK
Min Filippinske kone flytter til DK og vi skal have sendt nogle få flyttekasser og et par cykler.
Det er tilsyneladende svært at finde et shipping firma, så er der nogen her, der har erfaringer og kontakter?
Hvad koster mon shipping med skib? Forsendelse med DHL, FedEx og lign bliver for dyrt...
Mvh Jens
Dansker_i_Cebu
12-04-08, 17:25
Det er desvarre blevet mere besvarligt at fragter private sager efter 9/11 og det kraver at alle kasser bliver aabnet og grundigt undersogt, da det er en privat transport.
Jeg vil gerne horer en kontakt jeg har her, men kan intet love, men f.eks cyklerne ville jeg nok lade blive her i landet, der er sikkert et par stykker der bliver glade for dem og fragtpris koster vel stort set det samme som en ny (brugt www.dba.dk) cykel.
Hvor meget har I der skal afsted , kubikmeter, kilo..?? Hvor skal det sendes fra ? fra hjem eller havn..(hvilken)
Husk at naar man skal sende i papkasser maa de ikke vare "gravide" dvs saa de buer..
Ellers blot tillykke med din kone er kommet til DK, poj poj med det..
Vaya con Dios
Det var egentlig kun svarende til 4-6 sore flyttekasser, som vi kender dem i DK, + cylker, jeg ville have sendt. Jeg er dog ved at få fornemmelsen af at det måske bliver både for dyrt og besværligt...
Men kasser er p.t. i Legaspi, Bicol og skal sendes til København.
Mvh Jens
tror desværre ikke det kan betale sig rent økonomisk med mindre det er ting der har stor affektionsværdi for dig/jer
mvh tap
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.