PDA

Se fuld version : Cebu - Boracay

amigoos
24-04-08, 21:09
Hvad er der af muligheder for at komme fra Cebu til Boracay?

Vi vil gerne fra cebu til Boracay d. 13 feb 09 og retur d. 20 feb 09 alt er optaget på retur datoen samt dagene før og efter, hvorfor dette spørgsmål.

Er der muligheder med køretøj etc.

Mvh
Lars

tap
24-04-08, 22:41
i stedet for at flyve cebu-boracay t/r(caticlan),så kan i vælge at flyve cebu-kalibo t/r.
kalibo er en by som ligger ca. 2 timers kørsel fra caticlan(boracay) og derfra er der masser af muligheder for videre transport til boracay.
der er i hvertfald pladser med cebupacific på de datoer du har angivet
mvh tap

LarsKyhnau
24-04-08, 22:55
Jeg tvivler meget stærkt på, at noget som helst indenrigsfly på Filippinerne er udsolgt 10 måneder i forvejen. Der ser ud til at være en fejl i Cebu Pacifics bookingprogram, så det ikke rigtig kan finde ud af at sende en fra Boracay til Cebu. Måske fordi de ikke har lagt sig fast på en flyplan for næste sæson endnu. Tag det helt roligt og vent med at købe indenrigsflybilletter til 1-2 måneder før, I skal afsted.

Lars

LarsKyhnau
24-04-08, 23:12
Det ser ud som om, man bare ikke kan booke ruten Boracay-Cebu efter 31/12 2008 endnu. Men sjovt nok kan man godt booke den modsatte vej, altså Cebu-Boracay. Hvorfor ved jeg ikke, men det er nok også temmelig ligegyldigt at vide. Konklusionen er stadig bare, at I må vente med at købe jeres billet.

Allan
25-04-08, 00:30
der er ingen problem på de valgte datoer, du skal bare booke på en lidt anderledes måde.

du skal bare booke Cebu - Manila (round trip)

og bagefter booke Manila - Boracay (round trip)

du har kun problemet hvis du booker Cebu - Boracay, det er lidt mere besværlig på den her måde (du skal booke over 2 omgange) men i det mindste er der plads på flyene på den her måde ;)

LarsKyhnau
25-04-08, 08:53
Der er lige det problem med Allans forslag, at man dermed ikke kommer med det direkte fly fra Cebu til Boracay, men derimod flyver via Manila. Og det fordobler så lige udgiften og mere end fordobler rejsetiden, idet der skal skiftes fly undervejs. Stadig: Vent med at booke, til I kan få den rigtige billet. Det haster altså ikke så meget.

Allan
25-04-08, 10:50
det har du så ret i Lars, men hvis du kigger på den liste du får over rejserne når du prøver at booke på den valgte dato.

PHP 288.00 136 Cebu Boracay (Caticlan) depart 10:30 AM arrive 11:30 AM Fri, Feb 13

og på alle de andre rejser skal han fra Cebu - Manila | Manila - Boracay (hvor den siger - Sorry, no seats available)

det var derfor jeg prøvede at booke some jeg gjorde (som jeg mener det ser ud ser det ikke ud til at der er en direkte fly fra Boracay til Cebu then 20'ende februar men dog den 13'ende)

så han kunne booke den ene rejse Cebu - Boracay (Feb. 13'ende) og den 20'ende Cebu - Manila | Manila - Boracay (hvis han gerne vil have ordnet rejserne nu)

LarsKyhnau
25-04-08, 11:00
Hej Allan

Hvis man skal tage booking-programmet til troende, så flyves der efter 1/1 2009 stadig fra Cebu til Boracay, hvorimod der ikke længeres findes fly fra Boracay til Cebu. Det lyder ærlig talt så mærkeligt, at jeg har svært ved at tro på, at det kan være rigtigt.