PDA

Se fuld version : Resorts ved Batangas/Puerto Galera

vildmedfilippinerne
26-05-08, 19:55
Hej,

Jeg ville høre om der var nogen, der kunne anbefale nogle resorts i området omkring Batangas og ved Puerto Galera? Det skal helst være et hyggeligt sted med ikke alt for meget larm om aftenen/natten. Prisen havde jeg forestillet mig skulle ligge på max 6000PHP for et dobbeltværelse.

Mvh Simon

Harly
26-05-08, 22:51
Stille og uden larm til under PHP 6000.
Så prøv lige denne site:
www.cocobeach.com.
Du kan med fordel bestille hjemmefra hos:
www.cctravel.dk

marven99
27-05-08, 07:51
Kommentar til Coco Beach... Du kan være heldig at få en dejligt stille bungalow på klippeskråningen.. Men vær dog opmærksom på at de har 110 hytter, og kører endvidere charterrejser for danskerne.

Jeg vil anbefale Buri Buri... http://www.buri-resort.com/
Med dit budget kan du jo som næsten få præcis det du vil have!

Lasse
27-05-08, 13:00
prøv kig på Coral cove http://www.coral-cove.com/price_list.php3
eller http://www.fishermenscove.com/English/resort/detailbig.htm begge i PG

6000p pr. nat for det kan du leje en KÆMPE privat villa med swimimg pool og udsigt over havet for hvad du villig betaler for en uge på en et resort altså 42.000P for en måned og det endda dyrt for villaen

Ang. Coco beach vil jeg sige det alt alt for dyrt i forhold til hvad man kan få for samme penge andre steder, + du er altid skal tage en båd som koster 180p i dag timerne til Sabang og Puerto Galera og det dobbelt om natten, men de har nogle af de flinkeste ansatte jeg nogensinde har mødt.

Lasse

vildmedfilippinerne
27-05-08, 20:45
Hej alle,

Tak for forslagene, jeg er ved at kigge nærmere på dem.
Marven99, Buri buri ser meget flot ud, har du personlig erfaring derfra?

Simon

vildmedfilippinerne
28-05-08, 21:55
Hvilken type værelse kan anbefales på Coco Beach? Det er min kæreste og jeg der skal afsted, så der behøver ikke at være plads til en hel familie.

Lasse
28-05-08, 21:59
Tag coco banana delux hytte primitivt (ingen aircon og varmt vand) men super udsigt, sig evt. at du IKKE vil bo FOR langt oppe, de gange jeg har været der har jeg fået 66 og 72 og der er ikke alverdens larm samtidige der er privat liv medmindre du får en koreansk nabo...

Harly
28-05-08, 22:39
Superbananerne vil være et rigtig godt valg. Hvis i vil have ekstra god plads så er Deluxe bungalow også et godt valg. Der skal i bare bede om et rum i øverste plan, der er fire værelser i hver bungalow. Vi foretrækker den fjerneste fra hovedbygningen, af to grunde. Det er den roligste og den tilknyttede servicefamilie er alle tiders. Vælger i den, så prøv lige at hilse fra Eva og Harly fra Danmark. Ulempen ved den er, at der er ca. 140 trin op, men så lærer man hurtigt, at huske alt inden man går ned.
Det er helt fint, at der er andre danskere på resortet, så er da nogle at snakke lidt med, men klientellet er ellers temmelig internationalt, se event. tidligere tråde.

marven99
28-05-08, 22:41
Buri Buri kører med samme ideer som Coco Beach med små bungalows og fine udsigter. Det er super stille og roligt sted. Med privat båd som står til rådighed 24/7 - modsat Coco Beach som er et godt sted for børnefamilier og charter turister. Er der på Buri Buri god mulighed for blot at nyde hinanden. Jeg har selv boet der i 3 dage. Det var nok for mig, da jeg har det skdit med at sidde for stille for længe.