PDA

Se fuld version : lounge i NAIA

tap
04-06-08, 10:11
sidder pt i loungen i NAIA,det er en lounge for alle passagerer og det koster 400 pesos saa er drikkevarer(the,kaffe,juice,vand) gratis samt en lille buffet med sandwiches,supper,kager,frugt m.m.+ dagen aviser
udover det er der fri internet samt sovekabiner til fri afbenyttelse
desuden massage mod betaling
der bliver ikke reklameret synderligt for denne lounge men den findes altsaa,nogle representanter render rundt i lufthavnen for at "kapre" kunder
men alt ialt et udemaerket sted at slaa tiden ihjel da NAIA jo nok maa betegnes som den kedeligste lufthavn i asien

mvh tap

Niels
05-06-08, 18:19
Hej Tap

Et meget fint råd. Jeg er selv engang imellem blevet det tilbudt, men jeg plejer at sidde oppe på første sal og kigge udover Manila.
Jeg vil helt sikkert lade mig 'indfange' næste gang.

Ja, lufthavnen er koens røvhul og humøret næsten det samme, så alt hvad der kan hjælpe
på det, er meget velkomment.

tak.

Bedste hilsner

Niels

Dansker_i_Cebu
05-06-08, 19:06
Den kan absolut anbefales - jeg blev oz som TAP indfaget og skulle drive 6 timer og aldrig har 400 peso været givet så godt ud.

Sovekabine, dvs, skal man rejse tidligt morgen, kan det faktisk betale sig at komme ved f.eks midnat og derved spare sidste hotel og stress med transport til lufthavnen..

Nogle gode sandwich og kaffen fejler heller intet - et godt tip TAP

cax
09-06-08, 10:21
sidder pt i loungen i NAIA,det er en lounge for alle passagerer og det koster 400 pesos saa er drikkevarer(the,kaffe,juice,vand) gratis samt en lille buffet med sandwiches,supper,kager,frugt m.m.+ dagen aviser
udover det er der fri internet samt sovekabiner til fri afbenyttelse
desuden massage mod betaling
der bliver ikke reklameret synderligt for denne lounge men den findes altsaa,nogle representanter render rundt i lufthavnen for at "kapre" kunder
men alt ialt et udemaerket sted at slaa tiden ihjel da NAIA jo nok maa betegnes som den kedeligste lufthavn i asien

mvh tap

hehehehehe....jeg smidder mig altid op i longen da den jo koster så synderligt lidt som den gør...må dog rette dig....den kedeligste lufthavn i asien er Hong Kong...kunne fandeme ikke engang finde en restaurant (udover deres lounge som koster 350 HKD for to timer!!!!!), så det blev til en star Bucks hvor udvalget var jævnet med jorden *G* så hellere NAIA med eller uden deres iøvrigt lækre lounge.

cax
10-06-10, 17:55
Den lounge er mit yndlingssted i hele NAIA :) jeg bruger den konsekvent når jeg skal forlade Manila - hvis jeg da ikke lige flyver med Cebu Pacific der jo nu har fået deres egen terminal. Det er et super tilbud og kanon hyggeligt sted. Ikke mindst er servicen fremragende.

Jeg har faktisk somme tider väret lige ved at glemme tiden deroppe, hvilket må betragtes som den eneste ulempe. Gratis WIFI og respekt for os der stadigt ryger höre jo absolut også med til fordelene - isär når der venter 10-14 timers flyvning forude :)