Se fuld version : filippinsk arrangement i københavn
koncert,foodfestival m.m. nu på fredag
http://www.fad4u.dk/?Events
mvh tap
Super arangement, der var vel omkring 500 mennesker hovedparten fra filippinerne, super underholdning med Sheryn Regis og Randy Santiago.
Mere af den slags slags, tak.
Jeg havde desværre ikke mulighed for at være tilstede, men en god ven var og jeg håber han vil skrive lidt om sit indtryg. Det lød helt kanon.
Jeg omtalte det for min kæreste på Filippinerne og hun gik helt i selvsving. Hun sang deres sange i telefonen. Vidste alt om dem og deres familier osv.
Så ja tak til mere af det og ikke mindst tak til Tap, for at have gjort opmærksom
på arrangementet.
Bedste hilsner
Niels
jeg var der og det var helt fantastisk 90% af gæsterne var jo piger/kvinder og da ratsky gik på scenen var der ikke et øje tørt, at det så var playback og man savnede et live band glemte man hurtigt.
derudover var der en del boder med filippinske varer/mad m.m. man kunne købe så jeg fik både lechon baboy og pancit canton men savnede, når det nu var en filippinsk tema aften en kølig smb der var desværre kun tuborg på dåse :-(
200kr for billetten var måske i overkanten når arangementet i bund og grund var en promotion tour for abs-cbn`s kanal: tfc the filippino channel : de introducerede en boks(som de ikke kunne få til at virke) man sætter til sit internet og derefter kan se forskellige kanaler for 299kr om måneden(video on demand)
men alt i alt en hyggelig aften,jeg vil prøve at se om jeg kan finde ud af at lægge nogle billeder på fotositet
mvh tap
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.