Allan
16-06-08, 12:36
Ja nu er det ved at være tid igen til at jeg skal ned til Filippinerne igen for at se til Nellyn og hilse på hendes familie igen også skal min bror også giftes den her gang (den 28'ende) og som jeg har hørt det fra andre her på forum så er det at blive giftet på Filippinerne specielt (så det glæder jeg mig til, også på min brors vegne)
vi rejser fra Billund den 4 juli med KLM hele vejen og skulle gerne være i Cebu den 5 (vi bliver der til den 1 august og jeg var så heldig at få biletterne til rimelig pris inden de tog himmelflugten :p )
nå men... nu til spørgsmålet !
Nellyn, min mor og mig skal hen og se Mayon Vulkanen men for at få afgangene til at passe skulle jeg både booke med Cebu Pacific og PAL. (Det er forresten første gang Nellyn skal op og flyve og hun har spurgt om det er ligesom at sejle i færge, jeg tror hun får en stor overraskelse - hehehe :D )
først fra
Cebu 20 juli 06.45 og lander i Manila 08.10 med Philippine Airlines
Manila 20 juli 12.45 og lander i Legaspi 1.40 med Cebu Pacific
spørgsmålet er så om Cebu Pacific og Pal bruger samme lufthavn/Terminal eller om der er noget jeg skal være opmærksom på (jeg har 4 timer og 35 minutter til at skifte fly, men det skader alligevel ikke at være godt forberedt)
Tak for svar(ene) på forhånd :)
vi rejser fra Billund den 4 juli med KLM hele vejen og skulle gerne være i Cebu den 5 (vi bliver der til den 1 august og jeg var så heldig at få biletterne til rimelig pris inden de tog himmelflugten :p )
nå men... nu til spørgsmålet !
Nellyn, min mor og mig skal hen og se Mayon Vulkanen men for at få afgangene til at passe skulle jeg både booke med Cebu Pacific og PAL. (Det er forresten første gang Nellyn skal op og flyve og hun har spurgt om det er ligesom at sejle i færge, jeg tror hun får en stor overraskelse - hehehe :D )
først fra
Cebu 20 juli 06.45 og lander i Manila 08.10 med Philippine Airlines
Manila 20 juli 12.45 og lander i Legaspi 1.40 med Cebu Pacific
spørgsmålet er så om Cebu Pacific og Pal bruger samme lufthavn/Terminal eller om der er noget jeg skal være opmærksom på (jeg har 4 timer og 35 minutter til at skifte fly, men det skader alligevel ikke at være godt forberedt)
Tak for svar(ene) på forhånd :)