PDA

Se fuld version : singapore airlines fall promo

tap
28-07-08, 15:01
Country From Copenhagen Special Fare
Singapore Singapore DKK 5.200,-
Malaysia Kuala Lumpur DKK 5.750,-
Penang DKK 5.750,-
Langkawi DKK 5.750,-
Kota Kinabalu DKK 5.950,-
Thailand Phuket DKK 5.750,-
Chiang Mai DKK 5.750,-
Indonesia Lombok DKK 5.900,-
Surabaya DKK 5.950,-
Brunei Bandar Seri Begaw DKK 5.900,-
Philippines Manila DKK 5.900,-
Davao DKK 6.300,-
Cebu DKK 6.300,-
Vietnam Hanoi DKK 6.350,-
Ho Chi Minh City DKK 6.350,-
Da Nang DKK 6.350,-
Cambodia Phnom Penh DKK 6.350,-
Siem Reap DKK 6.350,-
Myanmar Yangon DKK 6.350,-
Australia Melbourne DKK 8.630,-
Perth DKK 8.640,-
Brisbane DKK 8.670,-
Sydney DKK 8.710,-
Adelaide DKK 8.710,-

All fares are inclusive of associated taxes, levies and charges. Taxes are correct as of 28 July 2008.
This offer is only valid on singaporeair.dk for bookings made from 28 July to 27 September 2008 for travel from Copenhagen to selected Asian and Australian destinations in the periode 21 August to 30 September 2008.
Passenger must be a KrisFlyer member. Join KrisFlyer now for free
Payment is by credit card only. Amex, Diners Card, Visa and MasterCard are accepted for all bookings. This offer is subject to availability and confirmation.
The fares are mileage accruable. Bonus miles will be awarded within 60 days of promotion end date.

mvh tap

rimini
29-07-08, 05:52
Hej, har siddet og luret lidt - men jeg kan ikke finde denne pris til Manila nogle steder på siden, har søgt på mange datoer, men det billigste i den periode er et stykke over 9000 kr retur ?

Har du fundet den til 5900 ?

Winz
02-08-08, 20:36
Jeg kan heller ikke finde den pris på deres side. Ville ellers passe perfekt , da jeg skal afsted til september og godt kunne tænke mig at prøve Singapore Airlines. Skal der tricks til for at kunne finde den pris ?

Dansker_i_Cebu
02-08-08, 21:14
http://www.singaporeair.com/saa/en_UK/content/krisflyer/index.jsp

jeg ved det ikke, men kan forestille mig at man skal melde sig til deres loyalty program "krisflyer" som TAP også nævner

Passenger must be a KrisFlyer member. Join KrisFlyer now for free

God fornøjelse med jagten og lad og høre om det lykkes

Winz
02-08-08, 21:33
Hej Dansker_i_Cebu

Jeg havde også prøvet at melde mig ind, men det giver det samme.

Dansker_i_Cebu
02-08-08, 23:13
Så er det nok et af de tilbud hvor der er 2 pladser på flyet pr afgang (hvergang der er 2 mandage i en uge) osv...

Super du fortæller du prøvede og tippet givet videre.

Har lige prøvet søge på Til Manila 27 aug - Back Copenhagen 9 sep og fik den til 1.535 $ = 7.373 dkr (iflg deres egen conveter

Desuden gav den ved Til Copenhagen 28 aug - Back Manila 10 sep 9.293 dkr

og samme pris til Cebu.

Jeg kunne ikke lige søge umiddelbart Cebu - Copenhagen.

Kunne være sjovt hvis en i DK gad søge samme tur og se om der er forskel pga IP adresse

Der skal linkes kære TAP hehe

Winz
02-08-08, 23:38
Nu ved jeg ikke lige hvad jeg gør forkert, men jeg får slet ikke nogen afgange fra København 27. aug. Men 26. og 28. aug. giver begge dage en pris på 9.293 dkr.

Dansker_i_Cebu
02-08-08, 23:52
Det er mig der lige lavede en lille men ikke ubetydelig sprogfejl

Der skulle selvfølgelig stå fra Copenhagen og ikke til, det samme foran Manila..

Men så fandt vi da lige ud af, at uanset om vi søgte fra Danmark eller Filippinerne er prisen den samme.

Har nemlig tit tænkt på om der var forskel på priser, hvis man søgte fra forskellige IP adresser (lande) på samme tur, men det ser ikke ud rtil at være tilfældet her.

Hvor skal du hen når du kommer og hvor længe..???

Winz
03-08-08, 10:19
Hej Dansker_i_Cebu

Jeg skal ned til kæresten ved Puerto Galera, det kan desværre kun blive til 3 uger da jeg lige har fået nyt job. Så går det nok ikke at spørge om et par måneders ferie eller tre :)
Det bliver fjerde tur i år, derfor ville det jo være rart hvis man kunne spare lidt på billetten og jeg har hørt meget godt om Singapore Airlines. De andre gange har jeg taget KLM, Cathay og Thai.
Vi er ved at prøve at få lavet kærestens papirer (jeg har tidligere lavet en indlæg om dette), men det er ikke sådan lige til, da hun ikke har hendes ID mere og hun har skiftet efternavn fordi hendes forældre døde da hun var lille.
Så det kræver jo nok en del tålmodighed at få det hele på plads, og måske et par tricks eller tre.

Winz
03-08-08, 10:22
Glemte lige at sige at grunden til at vi forsøger at få lavet hendes papirer, er selvfølgelig for at få turistvisum til hende og senere opholdstilladelse.

LarsKyhnau
04-08-08, 06:05
Gå ned på det lokale folkeregister (Civil Register) og/eller få en snak med en advokat. De kan fortælle jer, hvad I skal gøre.

Winz
04-08-08, 12:10
Hej Lars

Tak for dit svar - det prøver vi.

(Beklager dette blev lidt offtopic - vil stadig meget gerne høre fra TAP hvis han lige ved hvordan man finder de priser på singaporeair.dk)