Se fuld version : billig rejser til cebu
junilda_larsen
14-08-08, 12:37
mig og min kone skal til filippinerne i starten af januar 2009
vi vil gerne høre om det er nogle der kender en rejse selskab der har billig billetter til cebu
har prøvet at søge på nettet men kan ikke finde priser under 9000 det må da kunne lade sig gøre
LarsKyhnau
14-08-08, 12:54
Hvis I vil have en billigere rejse, bliver I nok nødt til at dele jeres rejse op og flyve på 2 forskellige billetter. I kan flyve til Manila og så videre derfra på en anden flybillet med Cebu Pacific. Men I kan også flyve til f.eks. Bangkok, Hong-Kong eller Shanghai og så videre med Cebu Pacific derfra.
Som skrevet i et andet indlæg har KLM p.t. en kampagne, som løber måneden ud, og hvor man kan rejse frem til 31/3 2009. Den synes jeg, I skulle kigge lidt nærmere på på deres hjemmeside. KLM flyver både til Manila, Hong-Kong og Shanghai, men ikke til Cebu.
Vær opmærksom på, at en dansker kan rejse i transit i 48 timer via Shanghai uden visum, men en filippiner kan sandsynligvis ikke. Visumreglerne til Hong Kong har jeg ikke kendskab til.
LarsKyhnau
14-08-08, 12:56
www.klm.com
http://www.cebupacificair.com/
LarsKyhnau
14-08-08, 13:00
P.S. En anden måde at få en billigere rejse vil være at udskyde jeres afrejsetidspunkt lidt. Hvis I skal rejse ud lige i starten af januar, så løber I ind i jule-nytårstrafikken, hvilket er årsagen til, at de billigste billetter i netop disse dage allerede er udsolgt forlængst.
Hej --- Der er masser af billige billetter -- hvis du ikke har noget imod et par stops på vejen --
Jeg lavede en hurtigt søgning på http://tv2.da.momondo.com/ -- og søgte på København - Manila -- afrejse i starten af januar og hjemrejse sidst i April (6 mdr billet hvor du kan ændre hjemrejsen)
Du kan få billetter med Cathey Pacific til omkring 7500-8000DKK pr person. Turen går typisk således: Købehavn - Hong Kong --- Hong kong - Manila
Fra Manila kan du finde billetter til Cebu hos Cebu Pacific som lars har nævnt. Der kan du nemt finde billetter til et par hundrende pr person.
Jeg flyver selv denne vej her om et par uger når jeg skal afsted igen(og jeg bestilte billetten for mindre en 30 dage siden). Jeg fløj også med Cathey Pacific sidste gang var afsted som er et udemærket flyselskab.
LarsKyhnau
26-08-08, 21:57
Umiddelbart er det KLM, som p.t. har det bedste tilbud til Manila. Ved køb inden 31/8 2008 og rejse inden 31/3 2009 er prisen til Manila således kun cirka 7.100 DKK og med kun èt stop undervejs i Amsterdam.
De nærige og/eller eventyrlystne kan flyve med KLM til Shanghai for cirka 4.200 DKK og herfra videre til Manila med Cebu Pacific for cirka 1.300-1.800 DKK afhængig af rejsetidspunkt, altså 5.500 - 6.000 DKK i alt. Dette forlænger dog rejsen med cirka 12 timer i hver retning p.g.a. ventetid i Shanghai.
Jeg har skrevet om min personlige oplevelse med denne rute i tråden "Til Manila via Shanghai". Overvejer stærkt at springe på den igen, da min næste tur bliver hen over jul, og de billige billetter til Manila er forlængst udsolgt i denne periode.
Cathay Pacific er et glimrende selskab, og ofte har de også været det billigste (men ikke hurtigste) selskab til Filippinerne, men desværre er det noget tid siden, at de har haft rigtig billige billetter.
Det virker som om det p.t. mere er nogle af de europæiske selskaber, som har lidt svært ved at fylde flyene op, og derfor kører tilbudskampagner. Ud over KLM kan også nævnes Finnair, som ligeledes har en fjernøsten-kampagne måneden ud. Her kan man dog kun rejse frem til 15/12 2008.
Umiddelbart er det KLM, som p.t. har det bedste tilbud til Manila. Ved køb inden 31/8 2008 og rejse inden 31/3 2009 er prisen til Manila således kun cirka 7.100 DKK og med kun èt stop undervejs i Amsterdam.
De nærige og/eller eventyrlystne kan flyve med KLM til Shanghai for cirka 4.200 DKK og herfra videre til Manila med Cebu Pacific for cirka 1.300-1.800 DKK afhængig af rejsetidspunkt, altså 5.500 - 6.000 DKK i alt. Dette forlænger dog rejsen med cirka 12 timer i hver retning p.g.a. ventetid i Shanghai.
Jeg har skrevet om min personlige oplevelse med denne rute i tråden "Til Manila via Shanghai". Overvejer stærkt at springe på den igen, da min næste tur bliver hen over jul, og de billige billetter til Manila er forlængst udsolgt i denne periode.
Cathay Pacific er et glimrende selskab, og ofte har de også været det billigste (men ikke hurtigste) selskab til Filippinerne, men desværre er det noget tid siden, at de har haft rigtig billige billetter.
Det virker som om det p.t. mere er nogle af de europæiske selskaber, som har lidt svært ved at fylde flyene op, og derfor kører tilbudskampagner. Ud over KLM kan også nævnes Finnair, som ligeledes har en fjernøsten-kampagne måneden ud. Her kan man dog kun rejse frem til 15/12 2008.
jeg har akurat taget denne over shanghai som du taler om, fordi jeg skal med kæresten til filipinerne og holde jul og nytår, og alt er selvfølgelig udsolgt og da jeg tit følger med på cebu pacific hjemmeside med tilbud, ja så fik jeg tur/retur fra shanghai/manila til 1050kr og billetten fra cph/shanghai med klm til 5000kr, jeg kunne have fået den billigere i aug md med klm, men jeg var ik hurtig nok. og det bedste ved det hele, man får lige et ekstra land gratis oven i hatten og jeg har altid ønsket mig at komme til shanghai, så det er perfekt. jeg overvejer næste gang at tage fly til tokyo og hurtigtog til osaka og så cebu pacific, fordi Japan er også et sted jeg ønsker at se.
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.