PDA

Se fuld version : Rammer

Clemmen
15-09-08, 08:42
Jeg kan godt lide kunst på væggene, men det er svært for mig at finde noget i Cebu-området, jeg kan lide. Derfor vil jeg medbringe nogle plakater eller reproduktioner fra DK.
Men så er der jo det med at få dem indrammet?
Er der nogen, der har set en ramme-mand et eller andet sted i Cebu-området?
Der er jo så mange niche-produktioner, så det skulle ike undre mig, om der er én et eller andet sted.
De bedste hilsener
Clemmen

opjm2105
16-09-08, 11:32
angående kunst i Cebu, Jeg kom for en del år siden forbi en rigtig flot og modernede kunsthandel , men Jeg kan ikke huske nøjagtigt hvor den lå, men det var på vejen fra lapu-lapu city på mactan island ud mod hotellerne ved cebu beach club, langs kysten og for at gøre det mere unøjagtigt er der flere veje rundt, Måske kan du finde den !!! angående rammer burde det ikke blive det store problem, kig i et af de store centre i byen eller spørg derinde.
Venligst
Ole.

Dansker_i_Cebu
16-09-08, 13:17
Langs kysten med nogle veje omkring... Jeg maatte trakke paa smilebåndet... er det der hvor der er nogle sort harede mennesker ??

Du kan f.eks gaa ind i enhver stor glas butik a la Asian Glass, de har tonsvis rammer.

Desuden kan du faa dem lavet specielt af enhver der har lidt snilde, spørg lokalt og inden 3 min faar du 5 tilbud, ikke sikkert alle er ligegode

dkpinoy
16-09-08, 22:44
Faktisk er min hukommelse a la Ole's.

Jeg kan også huske at have været forbi en kunsthandler - ret så flot - selvom jeg kun så den udefra.... Og så svær er Mactan altså ikke

Jeg mener at huske, at det er norden om lufthavnen, hvor adgangen til de dyre hoteller ligger. Så kører man norden om f.eks. mod Tambuli, da skulle den dukke op, hvis man holder godt øje. Men hæng mig ikke op på den.

Og "Dansker i Cebu" - du har ret, der er faktisk ret mange sorthårede i området (ha ha) - nå, men D_i_C du kunne jo checke det ud næste gang du skal ud i det område. Husk at kigge til højre (som jeg husker det - no joke)...... vi tales ved Danske_i_Cebu

Dansker_i_Cebu
16-09-08, 23:36
Vil prøve se næste gang jeg er forbi, men jeg vil da sige man kan finde nogle gode ting i Mall som Ayala, der ligger f.eks en kunst handel i kælderen lige nedenunder supermarkedet. Der ligger en stor møbel /isenkræmmer hvor der ved indgangen ligger en sjov lille kunsthandler. Faktisk er det jo som Clemmen siger, ikke kunst der er for meget af her, den kunst vi har her ser vi på gader og stræder hver dag - disse dejlige mennesker som bor her..........

opjm2105
17-09-08, 10:28
Til Dansker i Cebu,Tak for din kommentar, Ja man kan hurtig blive til grin hvis man prøver at hjælpe !!!men hvordan skal man ellers forklarer hvor et sted er, der er to veje rundt på øen, med uret og mod uret i forhold til lapo-lapo.
Til dkpinoy, ja jeg mener også vi kørte den vej rundt, og en ret moderned kunst indenfor.
Venligst
Ole.

Dansker_i_Cebu
17-09-08, 12:07
Syntes ikke det var at blive til grin, men som du selv skrev "og for at gøre det mere unøjagtigt er der flere veje rundt, Måske kan du finde den !!!" - jeg syntes bare den var lidt sjov, men lad det hvile, det gode er jo vi prøver hjælpe hinanden. Der skal dog oz være plads til en lille joke af og til. Tit har jeg da oz skrevet noget jeg syntes yd som pladder i samme øjeblik jeg har trykket på send.

Clemmen
18-09-08, 18:06
Tak for de venlige svar.
Der er bestemt noget, jeg kan bruge.
Og så er det helt fint med et par jokes.
Det værste der kunne ske, var at man af frygt for at få nogen over nakken, holdt op med at skrive her.
De bedste hilsener
Clemmen