Se fuld version : Air New Zealand
Efter nogle lidt kaotiske måneder, så skal jeg nok afsted igen.. Siden sidst er jeg flyttet til London, hvor mig og kæresten planlægger at slå os ned, men det går åbenbart (alligevel) ikke uden at være gift..
Men her fra London er der direkte forbindelse til Hong Kong med Air New Zealand til £418 for en returbillet..
Er der nogen, der har erfaring med dette selskab og evt. også noget in-sider viden omkring deres situation her i kreditkrisen??
Mvh.
Jan H
Jeg har aldrig hørt andet end godt om Air New Zealand.
Jeg har aldrig hørt andet end godt om Air New Zealand.
Måske lige bortset fra at den Airbus der skvattede i Middelhavet i sidste uge var et Air New Zealand fly.
Som havde været lejet ud i et stykke tid. Det var under test flyvning før Air New Zealand skulle overtage flyet igen. Man må jo vente og se hvad de får ud af den sorte box. Det kan jo være de har lavet en ordentlig bøf!
Hvordan går det på skøjten med alle de forbandede mytterister?
Tak for jeres bidrag. Ville bare lige følge op på mit første indlæg.
Et enkelt flystyrt ville nok heller ikke lige være det der afgjorde det :)
Men inden jeg fik købt den omtalte billet, så var prisen selvfølgelig ændret.. Så søgte på ny og fandt frem til samme selskab, som jeg brugte sidste gang: Qatar Airways.
Fandt prisen på: WeFly.co.uk, som jeg godt nok aldrig har hørt om før, men man skal muligvis også være UK'er for at købe deres billetter. Og £539 inkl. det hele synes jeg var okay.
Udrejse 16. januar - Hjemrejse 16. Marts.
Mvh.
JanH
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.