PDA

Se fuld version : Supersaver

Vesti
16-12-08, 08:30
Jeg så lige i går at der er billige billetter Cph.-Ceb 6200 i marts jeg ærgerede mig vi har købt
for en måned siden og betalt 23000 for 2,5 billet men sådan er det. Hilsen vesti

opjm2105
16-12-08, 14:22
købte 3 billetter til Cebu i oktober med afrejse herfra sidst i Feb. for 24000-kr. "og ikke over London", men sådan er det jo desv. det går op og ned, men der kan også være prisforskel på grund af kort eller lang ventetid ved connection og flyskift.

JanHansen
16-12-08, 23:06
Ja, som opjm siger, så går det meget op og ned. Har også selv søgt billetter det sidste stykke tid og fandt heldigvis nogle hos wefly.co.uk fra London (bor i London) med et stop i Doha med 1 og 4½ times ventetid mellem flyene. Dem jeg fandt var til £539 ~ 4550 DKK med dagens kurs.

De sidste to gange jeg har taget til Filippinerne har jeg brugt MrJet til, at søge priser og bestilt hos Flybillet.dk, men synes ikke rigtig de kunne konkurrere denne gang. Ved ikke om det hænger sammen med, at jeg de andre gange er fløjet i juli/august og denne gang bliver det januar..

Men når man endelig har købt billetter, så er det nok en meget god ide, at lade være med at søge efter priser igen. Man finder nok altid nogen, som er billigere.. Bare glæd jer til at komme derud! :)

Mvh.
JanH