PDA

Se fuld version : januar udsalg hos SIA er startet

tap
02-01-09, 21:32
book og betal mellem 2.jan-21 marts og flyv mellem 25.marts-19.jun.
cph-manila 6417,- retur
book direkte fra deres hjemmeside:
http://www.singaporeair.com/saa/en_UK/flights_denmark.jsp

mvh tap

tap
03-01-09, 13:28
glemte lige at tilføje at tilbuddet også gælder til både cebu og davao

mvh tap

lovebuine
05-01-09, 18:13
det er 6700kr for en retur,ikke 6400, synes faktisk ikke det er totalt billigt, da jeg i sep/oct sidste år så den til 5400 hos dem.

tap
05-01-09, 18:43
ja der står godt nok 6700,- på forsiden af deres hjemmeside men når man booker er de billigste priser 6417,- for en retur. ja jeg købte en sidste år til 5400,- så det er noget af en stigning men stadig billigt når vi snakker SIA

mvh tap

Samarjan
06-01-09, 11:45
det er 6700kr for en retur,ikke 6400, synes faktisk ikke det er totalt billigt, da jeg i sep/oct sidste år så den til 5400 hos dem.

Nu er der jo sket en del siden sidste aar, og 6700 for en rejse med Singapore Airlines, der normalt koster naermere 10000 er vel ogsaa en besparelse. Husk paa at det er et af verdens bedste flyselskaber, naar det kommer til service, venlighed og effektivitet.
Er prisen forresten inkl. de hoeje Danske lufthavnsafgifter?

tap
06-01-09, 15:46
ja prisen er inkl. alt. ifølge dansk lovgivning må man ikke ha skjulte priser alt skal fremgå af første visning man får på hjemmesiden

mvh tap

Henrik S
07-01-09, 12:36
Det altså ikk for noget, men det der er stort set standardpriser hos Cathay Pacific.

En rejse CPH - Cebu eller - Manillla 25. marts til 19. juni: 6.554 kr
Samme hos SIA: 11.742 kr..

Selv hvis jeg ville ha' en "sidste øjeblik" ferie fra 21. januar til 8 februar i Phils: 7022 kr hos Cathay Pacific fra CPH til Cebu..

Og Cathay har dels ikke limit på hvor længe man må være væk (mod 1 måned hos SIA), og dels ofte lav til ingen rebooking fee, man kan altså indenfor 6 mdr. selv bestemme hjemrejsedato..

Og de er altså ikke så ringe at rejse med :)

Venlig hilsen Henrik

lovebuine
07-01-09, 15:11
hvorfor flyve med Cathay når man kan flyve med Singapore for samme pris, der meget længere rejse tid med Cathay og man skal op og ned flere gange, det tager tid, men ja de er altid billige. gider dem bare ik, gider ik rejse 22timer, når jeg kan gøre det for 16-17 med den andre, KLM rykker også, det er bare via Amsterdam og så er man i Manila, Lufthansa mellemlander også i hongkong, kom som en overraskelse for mig engang, fordi det skriver de ik altid

tap
07-01-09, 17:16
helt enig!

LarsKyhnau
15-01-09, 08:08
Jeg må også erklære mig enig med lovebuine og tap. Det er ikke alene prisen på en flyrejse, som er vigtig, men også kvaliteten.

Og Singapore Airlines har den store fordel, at de flyver direkte til Kastrup lufthavn i stedet for, at man skal via en anden europæisk lufthavn. I forhold til Cathay Pacific, som starter med at flyve 2 timer i den stik forkerte retning (til London) betyder dette alt andet lige 4 timer mindre i luften samt et flyskift mindre. Og selv i sammenligning med KLM sparer man sig selv for omkring 2 timers flyvetid ved at rejse med Singapore Airlines, idet også KLM starter turen med at flyve èn i den gale retning (til Amsterdam).

Henrik har til gengæld en pointe i, at Cathays billetter er langt mere flexible end diverse kampagnebilletter fra Singapore Airlines og andre selskaber normalt er. Så skal man f.eks. være væk i mere end 30 dage, så vil Cathay ofte være den bedste mulighed.