Se fuld version : omvendt rækkefølge
Hej.
Er lige blevet medlem her inde :)
Når jeg går ind i en tråd, starter tråden med svarene først, dvs. skal jeg læse personens spørgsmål skal jeg scroll ned i bunden, er tråden lang skal jeg over på side 2 for at læse personens spørgsmål.
Det må være nogle indstillinger som jeg kan lave om på ?
Hej ReffuB
Det komme an på din egen indgangsvinkel til tråden.
Hvis du starter op med at åbne en tråd fra højre panelside, så er det rigtigt, at du kommer ind på det sidste indlæg. Den vej er for dem der følger med løbende på en bestemt tråd.
Men vil du surfe i trådene, så skal du gå ind via den venstre panelside, d.v.s. via hovedafsnittene og ind på tråden, så kommer du ind på starten af den pågældende tråd.
Nå du, som jeg, gennem lang tid har været på Filippinerne.dk , så vil du automatisk starte med " nyeste indlæg", for der finder du det nye som du ikke har læst. Du skal blot være logget på hver gang.
Jeg glemte noget vigtigt.
Velkommen ReffuB
Tak for svaret, og tak for velkomsten :)
nu gør den det altså igen.
Alt virkede som det skulle da jeg ikke var logget ind, nu efter hvor jeg er loggt ind for at besvare dig, er det omvendt igen :(
Det er fordi du medens du skriver svaret, ikke skal scrolle for langt, for lige at gennemlæse hvad du er ved at svare på, en ekstra gang, hvis du skulle have glemt noget.
Det er fordi du medens du skriver svaret, ikke skal scrolle for langt, for lige at gennemlæse hvad du er ved at svare på, en ekstra gang, hvis du skulle have glemt noget.
nej det er ikke derfor, nu sker det igen, inden jeg logger ind ser alt fint ud, men lige så snart jeg logger ind og ville læse de forskellige tråden igennem, starter den med sidste svar.
Er vandt til at være på forskellige fora, så det er ikke fordi jeg ikke ved hvordan det virker, men lige netop dette problem har jeg aldrig prøvet før....
Her er lige et link til et scrn-print så du kan se hvad jeg mener
http://img.photobucket.com/albums/v220/ReffuB/test1.jpg
nå nu fandt jeg ud af det, det var inde i min profil opsætning som der var sat til at vise nyeste svar først, nu den sat til ældste svar først.
Så problemet er løst :)
Når enden er god, så er alting jo godt.
Den havde jeg ikke tænkt på.
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.