PDA

Se fuld version : Billigt fra Sverige

cax
28-05-09, 11:41
Hej,

Lige nu tilbyder www.travelpartner.se i samarbejde med Lufthansa billetter fra Göteborg eller Stockholm til Singapore for 5349 eller Hong Kong for 4799 - så er det bare at finde en billig interregional billet til Filippinerne :)

Salgsperiode: 27/5 - 28/5

Udrejseperiode: 1/9 - 18/12

MVH

Michael

tap
28-05-09, 22:51
er det svenske kr.? for ellers er det ikke specielt billigt plus unødvendig rejsetid med med mindre man bor i sverige

er lige kommet hjem fra filippinerne hvor det kostede mig 4300,-
cph-munchen-hong kong t/r 3700,- hong kong - manila t/r 600,-

jeg er næsten holdt op med at bruge diverse søgemaskiner men har derimod tilmeldt mig alle flyselskaber der flyver til asien deres nyheds og tilbuds mail
sidste år fik jeg via singapore airlines en billet til 5400 cph-sin-mnl t/r
en billet som ikke var at finde på nogen søgerobotter

mvh tap

Winz
29-05-09, 16:34
Jeg tager afsted fra København på mandag med Thai for 4800,-

cax
30-05-09, 17:43
nu er det jo for sent, men faktisk var det svenske kr.

alipio44
31-05-09, 09:23
er det svenske kr.? for ellers er det ikke specielt billigt plus unødvendig rejsetid med med mindre man bor i sverige

er lige kommet hjem fra filippinerne hvor det kostede mig 4300,-
cph-munchen-hong kong t/r 3700,- hong kong - manila t/r 600,-

jeg er næsten holdt op med at bruge diverse søgemaskiner men har derimod tilmeldt mig alle flyselskaber der flyver til asien deres nyheds og tilbuds mail
sidste år fik jeg via singapore airlines en billet til 5400 cph-sin-mnl t/r
en billet som ikke var at finde på nogen søgerobotter

mvh tap
Hej Tap!
Var det muligt at du gad at skrive navnene på de flyselskaber der flyver til asien??da der nok er nogle af dem jeg ikke har tænkt på.
På forhånd mange tak...Peder

tap
31-05-09, 11:50
lufthansa
finnair
british airways
virgin atlantic
singapore airlines
klm
carhay pacific
thai airways
sas
air france
hvis ikke jeg kan komme hele vejen til filippinerne med oventnævnte,satser jeg på at komme til hong kong hvor der næsten altid er kampagner til og hvor det er nemt og billigt at komme til feks manila
men hvis man ikke rejser på en samlet billet er der selvfølgelig nogle forholdsregler man skal tage som feks. at man mister sin billet hvis man feks ikke når sit fly pga af feks en aflysning m.m. man kan så tegne forsikring mod dette hvis man vil
men udgangspunktet er at hvis man først er kommet til en af de større byer i sydøstasien feks: hong kong,singapore,bangkok,shanghai etc. så er det rimeligt nemt at komme videre derfra med diverse lavpris selskaber som bla. cebupacific,tiger air m.m.

mvh tap