Se fuld version : Filippiner I Svendborg !
Jeg ville bare høre om der var nogle herinde der kendte til om der er nogle filippinere bosat i Svendborg,fordi så ville jeg gerne i komtakt med dem da jeg selv er gift med en pige fra Cebu. Nvh P.Alipio
Har du ikke nok i en !!!! Ha ha ha.
(undskyld jeg kunne ikke lade være med at skrive det.)
kun for sjovt.
Ole.
Har du ikke nok i en !!!! Ha ha ha.
(undskyld jeg kunne ikke lade være med at skrive det.)
kun for sjovt.
Ole.
Jo tanken var da rigtig sjov,men jeg ville bare se om det måske var muligt at få et netværk af folk der havde noget med filippinerne at gøre, enten iform af at være gift med en filippiner eller at man måske var filippiner og boede i Svendborg.
Jeg undskylder endnu en gang min spøg, men det var bare den måde du spurgte på.
Er der ikke en katolsk kirke i Svendborg så prøv i Odense, der må da være en kirke der, det er en sikker vej til at møde nogle filippinerer.
Hvor lang tid har i boet i Svendborg, er i lige blevet gift !
Jeg er selv gift med en fra Cebu.
Håber det lykkes for jer at finde nogle ligesindet i nærområdet.
Ole
Jeg ville bare høre om der var nogle herinde der kendte til om der er nogle filippinere bosat i Svendborg,fordi så ville jeg gerne i komtakt med dem da jeg selv er gift med en pige fra Cebu. Nvh P.Alipio
der er 2 jeg hved af en er gift med en styrmand ved dfds den anden er et familie medlem af en af vores venner sømanden hedder jensen til efternavn
der er 2 jeg hved af en er gift med en styrmand ved dfds den anden er et familie medlem af en af vores venner sømanden hedder jensen til efternavn Vil du spørge "Jensen" om han ville være interesseret i at kontakte mig eller at jeg kontaktede mig, så mange tak...mvh peder
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.