PDA

Se fuld version : Så blev visum godkendt

sysop32
21-08-09, 12:53
Ok, så blev konens visum endelig godkendt.

Det er jo selvfølgelig glædeligt, men det er lidt svært ikke at grine af, at det tager 4½ måned for et visum. Dog er det 1½ måned mindre end jeg egentlig forventede, for min tiltro til US og andre offentlige myndigheder er helt lig nul.

Well, glad er jeg da, så nu gælder det om at finde et billigt fly samt penge til denne, så hun også kan komme hertil :-)

Søgte visum d. 8/4/09 og hun fik txt msg samt email idag d. 21/8/09 om at det var godkendt.

REY_BOHOL
21-08-09, 14:18
Tillykke herfra.!

4.5 måned er jo "ingenting" !

KLM, Lufthansa og Austrian er billige for tiden..!

maxjolt
21-08-09, 14:22
jeg har lige købt på travelstart.se thai airways til midt-september for 5700 DKK
ganske vidst den "forkerte" vej for dig, men alligevel
og jeg kan forstå thai airways er populære pga aften afgange med minimal ventetid i bangkok lufthavn...

tap
21-08-09, 16:16
husk rejseforsikring til hende der dækker minnmum 30.000 euro

mvh tap

Samarjan
21-08-09, 19:19
At tænke på at min frue fik sit visum på 10 dage på den Danske Ambassade her i Singapore tidligere i år.
US lader til at være et foretagende, hvor de mest dovne og uduelige statslige rejects finder sig til rette.
Det er intet mindre end utroligt, når Danmark og Danskerne samtidig render rundt i den vildfarelse, at de bor i et ordnet land.
Ord som horribelt og primitivt ligger næsten på tungen.

sysop32
22-08-09, 06:03
Rey: Takker - nej 4½ måned er ret hurtigt. Var det ikke omkring 7 dage det tog at indtage Irak i tidernes morgen? Selv nudagens krige udkæmpes hurtigere end at få visum :-))

Max: Ja har også selv på fornemmelsen at det nok bliver Thai Airways. De lader til at være de bedste af billigselskaberne. Jeg sigter efter afgange med højst 1 mellemlanding, men nu får man at se ... er nok pengepungen, som bestemmer i den sidste ende :-)

Tap: Den er allerede købt. Fik en for mange mange måner og sole siden hos FilAm, som gælder fra den dato hun rejser - hvornår det så specifikt lige bliver er endnu uvist.

Jan - kan ikke være mere enig. Mit ordforråd har dog været en smule mere nuanceret og farvestrålende når jeg har haft US, ambassader o.l. på læberne. Af hensyn til de yngre læsere (og boardfiltre) vil jeg ikke lige gengive dem her :-)