Se fuld version : glædelig jul !!!!
er selvfølgelig lidt for tidligt ude men da jeg vågnede fra min middagslur i dag(arbejder om natten) så gud hjælpe mig om ikke plastik jule træet var hentet op nede fra kælderen og stod nu fuldt pyntet inde i stuen!!
så ved man at man er gift med en filippiner :-)
mvh tap
hahaha , ja hvad kan man sige "det er NISSERNE" !!
JA der er jo flere fordele ved at starte et par dage tidligere op ,feks pakkekalenderen istedet for 24 dage ja så har man 72 ,, pskkefest uden lige :-0
Et godt råd skal lyde her vinter kulden fra os til jer, hvorfor ikke bare lade det stå hele året ,det kan jo ikke kan svare sig at pakke det ned for de par måneder .. LOL :-)
Julen starter da i September. Det er ganske vist, og den varer da mindst til April.
Det er nu rart at være gift med en Filippiner. Bare tænk på alt det juleri der skal stables op ha-ha! :D
Ha Ha, det er vel nærmest lidt sent på den :-)
Jeg havde haft en rædsel af en blinkende multi farvet lyskæde hængende i vinduet plus
en anden filippinsk klokke rædsel. Min mening var at fjerne dem til påske, men det glemte
jeg. Så nærmede tiden for min kones besøg og så synes jeg at jeg ville byde hende
velkommen med lidt lys. Det faldt bestemt i god jord. Kæden blev taget ned 11/7.
Så er det godt den ikke ligger så langt væk, da det vist kun er et spørgsmål om dage før
den er oppe på plads igen :-)
Håber dog jeg kan trække den til sommertiden slutter, men det er jo langt fra sikkert.
Bedste hilsner
Niels
haha.
I det mindste har de ikke taget nissehuerne på i supermarkedet endnu ! Men det varer nok ikke længe.!
;-)
Ja, det må jeg nikke genkendende til, jeg er nyligt hjemkommet efter fjorten dage i det filippinske, og jeg blev en kende overrasket da de begyndte at spille "Jingle Bells" i det lokale mall den anden dag jeg var der...
Men som konen sagde : Det er da fuldstændigt normalt :-D
Ja, man ved at man er i Filippinerne, når man hører julesange i September ha-ha.
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.