PDA

Se fuld version : Frisør ??

Niels
10-10-09, 16:10
Indrømmet. Dette spørgsmål er absolut et af de mere fladpandede, men det skal jo ikke afholde mig for at stille det.

Er der nogen der kender en frisør i Københavnsområdet, der har erfaring med filippinsk
hår ?

Min kone plejer at blive klippet på Filippinerne, men det går vist grumme lang tid, før vi
kommer der igen.

Bedste hilsner

Niels

marven99
11-10-09, 00:01
Ava, filippinsk hår.. Dette er fandme et verdensklasse indlæg. Jeg vil lave et "print screen", det er jo legendarisk.

En ting er aktivteten er stærkt dalende, men man behøver ikke ligefrem panikke over dette.

Samarjan
11-10-09, 03:31
Mit bedste bud er at prøve at spørge de Thai piger der arbejder i de forskellige Thai supermarkeder på Vesterbro.
Det kan være, at de kender et sted hvor de lave varm kokos oilbehandling etc.

kenneth
11-10-09, 08:42
Desværre m8 ,vi føler med dig ,det må være et helvede at skulle leve med en Filippiner der ikke kan få fixed sit hår,føder og negle anstændig..

godt råd..
Prøv at snakke med hendes veninder ,uden hun ved det, spørge efter en gang "dry fish" når den er i hus ,spunser du i rema 1000 der sælger de San Miquelså x large ,så er det bare at lune godt op i kakkelovnen ,sæt risene over og tænd stearinlysene til hun kommer træt hjem.

Servere den "gode" ret ,og sæt jeg derefter ind i sofaen med flettede fingre ,Der lader du bomben falde med at du desværre ikke kun finde en frisør ..går hun i 3 dages atitude mode ,ja så må du til baglommen ,billetterne er billie pt til Manila ,omvendt er hun frisk efter kun en dag ,,ja så overlever i begge to .. indtil næste gang en veninde nævner ,det magiske ord "PARLOUR" :-) .
Held & lykke herfra .....

Fazadn
29-10-09, 15:03
Da jeg sidst blev klippet hos StyleCut på Østerbrogade, nævnet frisøren at de havde en filippinsk hårmodel som de brugte - så de har vel en smule erfaring.

Ved også fra konen at der ligger (lå?) en filippinsk frisør et sted i nærheden af krydset tuborgvej/tagensvej, som nogen af veninderne har prøvet.

Hun har dog ikke selv prøvet det - af en eller anden grund mener hun at er det kun David's Salon der må fixe hendes hår...

NasugbuBo
08-11-09, 23:26
Hej

Prøv Ved Sønderport nr. 1 (?) på Amager. Det er en sidegade til Amagerbrogade lige overfor Amager Boulevard.
Jeg hentede min kone der for et par måneder siden og hun var nyklippet og de snakkede alle taligaga ;-)

Mvh Bo