Se fuld version : fornyelse af pas? gratis til oslo!
jep den er go nok,dfds har en masse "gratis"(100kr pr person som udbetales i en voucher til køb på færgen) afgange på ruten kbh-oslo t/r på udvalgte dage i november,december og januar
så hvis nogen alligevel skal op og ha fornyet deres koners/kæresters pas i nær fremtid er dette en billig mulighed og samtidig få en tur ud af det.Men skynd jer,tilbuddet udløber i morgen den 24 nov. kl 0800
link: http://www.dfdsseaways.dk/single_page/2009/dm/48_timer_w47/
mvh tap
Som jeg tidl. har meddelt her oplyste Poul Krogh, Generalkonsulatet i Kh, dette
vil foregå i kirken på Amagerd. 12.6.10.
Senere er det så oplyst her på tråden den korrekte dato er den 13.6.10, ok, så
langt så godt -
Så kommer problemerne.
M.h.t. pasfoto er det jo MEGET vigtigt med den korrekte baggrund, ROYAL BLUE.
Her på forumet har jeg erfaret en fotograf på Hovedbanegården var i stand til at
fremstille de korrekte billeder, går ud fra der må være tale om FOTO og Kopi,
Banegårdspladsen 7.
Har netop talt med dem, og fik den nedslående besked de ikke mere er i stand til
det med den korrekte baggrund, noget med deres studie nu er lukket ned !
Dernæst kontaktede jeg vores lokale fotobutik i vores område ( Solrød ) - her er
man heller ikke i stand til at udføre opgaven, igen er problemet det med baggrunden.
Så mit spørgsmål nu:
Er der nogen der ved hvor i kongeriget man kan få lavet korrekte pasbilleder til et
Filippinsk pas, gerne i KH - området ???
Venligst,
Hansj.
Meget nemt, du køber i en stofbutik 2 meter mørk blå " nervøs velur " og tager det med til forografen.
pris ca.kr. 50.
Det virke fint, da min hustru skulle have fornyet sit pas ved sidste " seance" . for ca. 3 mdr. siden
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.