Se fuld version : Dansker i cebu
Helo Dansker i cebu, jeg er her i cebu og vil da gerne modes med dig og have en lille snak med dig. du kan ringe til mig paa min mobil #09065872621 eller min landlinie # 2366837. Haaber at hore fra dig.
Venligst norhil.
LarsKyhnau
10-12-09, 13:16
Så vidt jeg ved er "Dansker i Cebu" p.t. i Danmark. Men du kan da prøve at sende ham en privat besked her i forum.
Dansker_i_Cebu
10-12-09, 19:22
Jeg er flyttet til andet land i Asien, hvor jeg laver forretninger : hvilket jo kan være svært på Fili hehe...
Kommer måske tilbage og bor på Fili om nogle år, men lige nu gælder det forretningerne i Kina, Indonesien, Vietnam og Thailand, det boomer jo alle andre steder end Fili desværre.
Hvis du skal bruge et par gode råd vedr. Cebu, skriv da til min mail, da jeg sjældent ser på dette site mere, lidt tilfældigt jeg lige så samme dag du skrev..
God fornøjelse dernede.
ok, der er ikke nogen problemer , jeg ville bare have modt dig og have haft en lille snak med en anden Dansker her, da det nu er femte gang jeg er her har jeg laert en lille smule, saa jeg syntes det var paa tide at maaske mode andre her. jeg er her til den 1st febuar, hvis der er andre der har lyst kan de ringe eller skrive her til mig, Haaber det vil gaa godt med forretningerne.
venligst norhil.
Jeg kommer til Cebu i starten af Januar og har ofte spekuleret på om der ikke var et sted centralt i byen Cebu, som vi "HalvDanske" kunne mødes på !!! måske som fast mødested hvor man lige kunne falde ind og hvile benene, samt se om der var andre, når man var i byen. Nogle som kender og vil anbefale et godt sted til formålet !!!!!
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.