PDA

Se fuld version : Araneta Coliseum

JanHansen
04-02-12, 19:13
Ja, jeg er blevet lokket med ind og se Charice Pempengco i Araneta Coliseum når vi skal til Filippinerne igen. Billetterne er købt, så der er ingen vej tilbage :)

Ganske kort; er der noget specielt man skal tænke over når man skal ind i denne store arena?
Jeg har ikke selv været der eller i området omkring, men går ud fra, at man kan få lidt at spise inden koncerten etc.?

Mvh.
Jan

For dem der ikke kender Charice:
http://www.youtube.com/watch?v=db5GFpLBs6U&feature=related

2snaps
31-03-12, 19:00
Jamen det skal nok blive en god koncert. Hun er vist meget populær her :)
Jeg bor ikke så langt fra Cubao og kommer tit i området. Der er masser af steder I kan få noget at spise, både før og efter koncerten, så bare tag det helt roligt :)

Mener ikke der er noget specielt man skal tænke over når man skal ind i denne store arena. Det plejer at være velorganiseret.

JanHansen
01-04-12, 09:26
Hej 2snaps.

Tak for dit svar. Jeg skulle måske have skrevet datoen for koncerten var 9. marts, så det er allerede overstået.

Men som du siger, så er der masser af muligheder for spisning. Bare hele vejen rundt om Araneta Coliseum (samme bygning) ligger der en masse forskellige spisesteder og så er der to malls lige ved siden af, hvor der også er en masse forskelligt at vælge imellem.

Selve koncerten var skam rigtig god! Hun blev suppleret af Iyaz, som sang 3-4 fire af hans egne sange (det var nærmest højdepunktet!). Der var desværre kun fyldt 2/3 op, så det undrede mig lidt når hun nu er så populær.

Jeg kan også tilføje, at vi valgte at overnatte i området for at undgå, at skulle rejse igennem byen midt om natten. Vi fandt Regalia Tower Suites, som ligger i gå-afstand fra Araneta Coliseum. Det er et okay tre-stjernet hotel. Lidt spøjst ligger hotellet midt i bygningen, så man skal lige spørge en vagt, om at lukke en ind til elevatoren, men alt det gik skam fint. Et fint sted for en enkelt nat.

2snaps
02-04-12, 00:42
Mente nu nok jeg havde hørt koncerten havde været, hehe men ville lige skrive alligevel, da der ikke var andre som havde gjort det.

Det er også fint du lige har skrevet tilbage med dine erfaringer i området, så andre kan få glæde af det :)