PDA

Se fuld version : Rejsebeskrivelser

MVJ
14-05-05, 14:20
Hej alle,

Er jeg den eneste der synes at aktivitetsniveauet er temmelig lavt på dette site?

Jeg skal til Filippinerne den 16/6 til den 10/7 og være i området omkring Cebu. Når jeg kommer hjem vil jeg oprette en tråd med en beskrivelse af de steder, seværdigheden mv. jeg synes kunne være relevante hvis man skal besøg Cebu og omegn.

I stedet for altid at stille spørgsmål vil jeg derfor i tråd med ovenstående opfordre alle der har erfaring med at rejse på Filippinerne at dele den med os andre her på sitet så den kan indgå i planlægningen af ferien på Filippinerne.

Toni
15-05-05, 11:15
Ja det er jo meget ærgerligt med sådant et lavt aktivitetsniveau, især når der er så mange som rejser til Filippinerne.

Dit indlæg glæder mig og ja jeg ser frem til dit indlæg om Cebu, som jo i øvrigt er en ganske spændende og charmerende ø.

Udover Carbon Market, Fort San Pedro og Taoist templet på bjerget, som er steder alle Cebu rejsende bør opleve så prøv også, at besøge det eksklusive og højtbeliggende Cebu Plaza Hotel’s smukke udendørs haverestaurant, hvor der er et supereminent view udover hele Cebu City Downtown, inklusiv Mactan Island. ”Indgangs billetten” er blot, at du bestiller en kop kaffe, en vand eller lignende.