Se fuld version : Indkøbsmuligheder i Manila
Jeg poster et nyt emne, selv om jeg lige har oprettet et.
Hvilke indkøbscentre vil I anbefale til at købe ind I.
Og hvordan er mulighederne for indkøb i det hele taget. Igen sammenligner jeg med Bangkok. Er der muligheder for køb af kopivarer i så stor stil som det er muligt i Bangkok? Og hvor er de bedste shoppesteder ?
På forhånd endnu engang tak.
Mvh. Rune
Hej Rune
I næsten hver eneste flække liger der et stort indkøbscenter ved navn "Robinson". Der ligger de første 5-10stk alene i Manila og de er store. Priserne siges at være ganske OK, men jeg har ikke selv personlig erfaring (Hader at shoppe).
Udvalget at diverse kopivarer på åben gade som i Bangkok (Sukhumvit Rd) er minimalt.
Hilsen
PNO
Hej Rune
Der er massere af shopping steder i Manila. Jeg plejer og gå i Robinson eller Harrison Plaza, Robinson er et kæmpe center hvor du finder næsten alle mærke vare, (Ikke fake) til en stadig go pris!! =) I midten af centeret finder du alt i kopi vare! Helt vildt billigt..
Så er der Harrison Plaza noget bedere ( ikke så mange turister ) også her finder du mærke varer, og rundt omkring små boder med alt fra PS2 spil, PC spil og musik ja alt muligt! Jeg købte en MP4 afspiller godt nok en (Kopi) men den virker perfekt, til en lille 200 man! =)
Lidt priser.
Fx.
Kopi cd Musik omkring 10 - 12 kr og en orginal cd koster omkring 20 - 25 kr
Kopi spil og Pc programmer til samme pris ca. 10 kr.
Du finder også alle de nyeste film for ca. 10 kr
Håber det var svar nok, ellers bare spørg løs !! =)
Tusind tak for det. Det var lige sådan noget jeg gerne ville høre :D Så bliver konen glad :D
Mvh. Rune
Hej
Hvis det er tøj og lignende kan det købes i Greenhills.
DVD og CD´er kan købes billigst i Cinema Square.
Sæt dig i en taxi og de kender vejen. (I hvert fald de fleste af dem)
/Rune
Billige mærkevarer i SM-malls og robinsons (ikke kopi).
Kopivarer findes i green hills market samt quiapo. Jeg køber altid mine dvd film i quiapo, 3 stk 100 pesos.
Hilsen thomas
Filippinerne 8 gange bla luzon, mindoro, palawan, panay, boracay, cebu
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.