PDA

Se fuld version : Coco Beach

Lene
03-02-06, 14:57
Hej

Vi er to voksne og to børn på hhv 10 og 12 år, der skal til Filippinerne 1. gang om 14 dage - i 14 dage. Vi har valgt Coco Beach, fordi vi har hørt om flere, der har haft en fantastisk tur dertil. Ingen skriver så meget om stedet - vi undrer os lidt over, om det er fordi I ikke har været der, eller bare ikke vil anbefale det. Vi har kun booket de 5. første nætter fordi vi overvejer en anden ø den sidste del. Den første nat er på Diamond Hotel i Manilla.

Lene

Caspar
03-02-06, 22:17
Hej Lene

Ja jeg kunne skrive flere sider, men gør det kort!

Jeg her været der 3 gange og det er kanon lækkert!! Men dyrt i forhold til mange andre steder i Filippinerne! Men det er det vær! Der er god mulighed for at tage på en masse ture, eller bare slappe af! Der er også noget for børnene, de kommer ikke til at kede sig!! =) Der sker altid noget spændende! God service, lækker mad og en masse glade menesker!

Men bare spørg løs jeg kender Coco beach ud og ind !! =)

Mvh. Caspar

Niels
06-02-06, 21:01
Hej Lene

Jeg har også været på Coco Beach og for en familie med børn i den størrelse er det bare toppen. Børn i alle størrelser for den sags skyld. Når I er der så husk at tage en tur til Puerto Galera og se også Sabang og La Lagunas strandene. Det er en flot båd tur til Puerto Galera og byen er ganske hyggelig. Sabang er lidt et party sted om aftenen (min 74 årige mor kalder det Sabang bang), men der ligger nogen rigtig gode restauranter. Eddies Place, Sabang Fastfood, Tina's (glem ikke den) og Atlantis hvis det absolut skal være lidt finere.
Jeg nævner dette da man godt kan føle sig lidt isoleret på Coco beach, men jeg var der også alene. Husk iøvrigt at man godt kan gå til La Lagunas og Sabang ad en sti. Nok ikke den bedste ide om aftenen. Mest fordi man kunne skvatte over et eller andet.
Det er også rigtigt at Coco Beach er lidt dyrere end f.eks Sabang, men jeg synes også man får noget for pengene. Vi taler måske 10-15 procent på mad og drikke.
God fornøjelse
Niels

vickie angel
17-06-06, 11:47
Hej
Hvordan finder jeg coco beach?
Hilsen Vickie

mette_1981
17-06-06, 22:10
Hej Lene,

Det er et rigtigt godt valg efter min mening, især når man har børn. Det er virkelig et sted hvor de tænker på alle i alle størrelser (-:
Der er altid gang i et eller andet sjovt og underholdende, så glæd jer..

Jeg har været der et par gange alene,og som Niels også skriver, så kan man godt føle sig lidt isoleret når man kun er 1, men det er jo ikke tilfældet for jer (-:

Rigtig god tur.

Mvh. Mette

mette_1981
17-06-06, 22:13
Hej Vickie,

Hvorfra mener du? Fra Manila eller?

Hilsen Mette