PDA

Se fuld version : Besøg fra Filippinerne i mit galleri

karen Roed
07-09-06, 13:41
Hej Alle
Jeg vil lige fortælle at jeg bl.a har besøg fra Filippinerne den 16/09

Udstillingen starter med fernisering lørdag den 16 september fra kl. 14 - 17 hvor bla. Razel Gonzales vil være til stede. Derefter er der åbnet søndage fra 11 - 16, Lørdage fra 10 - 16 og Torsdage fra 19 - 21.
på adr:
Gallery Karen
Højvejen 12 Vellev
8860 Ulstrup

Weekenden den 7 og 8 oktober vil der blive arrangeret en slut fernisering fra kl. 11 - 15, hvor du kan møde alle kunstnerne.

Razel Gonzales www.artfuntasy.com

Fire gæsteudstiller besøger Gallery Karen
Det er lykkes Karen Roed at få fire udlandske kunstner til at komme til Vellev, Højvejen 12 Vellev 8860 Ulstrup. Det er Billedkunstner Razel Gonzales fra ( Filippinerne ) Østrig, Glaskunstner Karen-Torunn Hårr fra Norge, Smykkekunstner Verena Tschanz fra ( Schweiz ) Norge og Keramikkere Odd Sama fra Norge

Den Filipinske pige Razel Gonzales har levet som kunstner dels i Afrika, Asien og nu i Europa - nærmere bestemt Tyrol i Østrig. Ud af en søstendeflok på otte, begyndte hun som fireårig at male.
Razel malerier har været udstillet internationalt UNO-City i Wien, The Fifth Avenue Art Center i New York, den Filipinske Ambasabde i Berlin. Tokyo Metropolitan Arts Museum i Japan og Atelie Visconti Gallery i Paris i Frankrig.
Hendes inspiration til malerierne får hun fra flg. områder; selvbiografi, udforskning af det underbevidste gennem drømmebilleder samt fantasi, miljø, mennesker og livs erfaring.

Med Venlig hilsen
Gallery Karen
Karen Roed
Tlf. 4032 8373
www.karensmalerskole.dk