PDA

Se fuld version : Rejser til Ph.

Harly
12-11-06, 23:54
Når man som jeg, og mange andre er blevet vant til at rejse i Filippinerne, opstår der nemt et kæmpe problem, man bliver forvendt med bestemte rejesmål. Når man er gift med en Filippiner, er der bare nogle bestemte steder der absolut skal besøges hver gang. Familien skal passes, og der opstår nogle vaner, der er svære at komme af med. For vort vedkommende er det blevet til 1 uges total afslapning på Coco Beach, 1 uge på Boracay (Udgangspunkt til familerbesøg på Aklan), 2 x 2 - 3 dage i Manila ( Familie og indkøb). Derfor er det virkelig skønt, at læse jeres rejsebeskrivelser, korte som lange. Det er en god adspredelse og giver også eftertanke og inspiration til nye rejser, så bliv nu bare ved, med at komme med gode indput i dette forum. Niels lange rejsebeskrivelse er bare skøn, og de små og større input der er kommet fra andre giver krydderi til planlægningen af den næste tur. Så dette er en opfordring til jer alle i dette forum, øs endelig ud af jeres erfaringer. Jeg tror, at vi er mange, der læser disse med stor fornøjelse.

PNO
15-11-06, 14:33
Hej Harly

Jeg kan ikke være mere enig

Jeg skulle kende Niels dårligt hvis der ikke er en ny rejsebeskrivelse i en eller anden form inden nytår. Han plejer ikke at kunne lade være :) :)

Som du skriver bliver man forvendt med de samme steder. Det skulle jo nødigt blive for nemt, så derfor kommer Leyte på programmet for foråret 2007. Så har man noget sjov de mørke vinteraftener med at grave rundt på Internettet efter oplysninger.

Hilsen

PNO

Niels
15-11-06, 18:53
Hej Harly.

Jeg kan kun støtte din opfordring. Ja, venner skriv en rejserapport. Det behøver jo ikke være højlitterært. Skriv også meget gerne hvis I har haft 14 dage på Coco Beach eller lign. Du synes måske ikke der var så meget at berette, men der er da altid et eller andet sjovt eller komplet åndsvagt på en filippiner tur, så bare på med vanten.

Jeg skal nok skrive en rejserapport engang i december. Har ovenikøbet en ambition om at skrive lidt dagbog på den kommende tur, så der kunne komme lidt mere struktur på sagerne.------ Ha, det går sgu' nok fløjten og det bliver det sædvanlige spredehagl. I må tage det som det kommer :-)

Jeg kender også den med vanerne man falder i. Jeg har dog lagt mig lidt i selen på det sidste om at skulle besøge noget nyt hvergang. Sidste gang Bohol. Denne gang Laoag, Vigan og Baguio plus Corrigidor, men jeg holder jo også af de gamle kendinge. Så noget nyt og noget velkendt må være recepten.

Det gør det ekstra svært når man har familie og venner at besøge og tiden løber hurtigt, men det er nu en god ide at få lidt nyt med i Baggagen.

Bedste hilsner.

Niels