Se fuld version : Nyt billigt telefoni
AsiaCumalot
18-11-06, 19:29
Halløjsa
Efter at havet prøvet både forskellige telefon kort og skype, msn, yahoo og voip phone har jeg nu fundet en ny og billiger metode, at ringe til Phillipinnes på som i fremtiden vil spare mig for en del penge :o)
Håber at i kan få glæde af den.
www.pinoynumber.com
Asia
Hej Asia,
Super med dette nye system.
Vil og kan du ikke fortælle os meget mere omkring det?
Jeg synes at have læst det hele lidt igennem, men hvad vil det koste mig at ringe dertil så? Der kommer ikke andre udgifter på min stationere telefon?
Tak
Ronze
AsiaCumalot
18-11-06, 22:36
Indtil vider har det kostet mig 24 $ for de 2 mdr jeg har prøvet det og lillemor,s load overføre jeg via buddy load.
Jeg har endnu ikke oplevet nogle begrænsning på mit pinoy nummer, jeg ringer hverdag.
Asia
Hej Michael.
Er det bare mig der har fårt noget galt i halsen, eller hvad. For det ser ud til for mig, at Pinoynumber kun kan bruges til at kalde op til, og ikke fra?
Jeg har også gransket det i gennem men sådan som jeg forstår det er det kun et nummer man kan ringe til eller hvad??
mvh tap
AsiaCumalot
19-11-06, 15:03
Hejsa Harly !! hvorfanden kender du mig fra :) Viste ikke vi to var på fornavn!!
At jeg i mit tidliger indlæg skrev, at jeg ringer hver dag var selvfølgelig en forkert formulering. Jeg mente selvfølgelig, at jeg sender lillemor en sms. pls call honey ko også ringer hun mig op og vi ringer sammen til lokal PI teletakst.
Der er 14 dages free try
Men I kender det sikker selv, skal afrejse her den 5 dec. PI via BKK. Er mega stresset og lillesøster brækket lige sin skulder, så der er knald på herhjemme. solly :))
AsiaCumAlot
Og nej Jeg har ingen økonomisk interesse I pinoynumber :))
Hej asiacumalot
Du skriver du skal til filippinerne via hong kong må man spørge om det er med det nye lavpris selskab hong kong oasis der flyver fra london-hongkong fra 700,- kr og er der andre der har erfaring med dette selskab?
mvh tap
AsiaCumalot, Hej
Det er bare et besværligt alias du har valgt, så derfor bare en smule research for at gøre det lidt lettere. Ikke fordi vi ellers kender hinanden så vidt jeg ved.
Men derfor kan jag da godt blive lidt misundelig på dig, nu hvor du fortæller, at du skal afsted til Ph. i December.
AsiaCumalot
19-11-06, 18:13
Hej Tap
Jeg rejser via Bangkok= BKK Og købte min billet via qxl.dk SAS surprice
Men Oasis var også et alternativ jeg kiggede på, og har kun hørt godt om dem. Ville købe min billet til london med enten Sterling eller Sas surprice
AsiaCumAlot
AsiaCumalot
19-11-06, 18:26
Okayyy Harly du sidder i Admin :)) Fint med mig! Bare du ikke poster min E-mail :))
Misundelse er jo en grim ting som du sikkert ved :) Så for at gøre det endnu mere misundelsesværdig, så kommer jeg først hjem igen, når bøgen bliver grøn...
AsiaCumAlot ;)
Hej AsiaCumalot
Forkert gættet, er bare af den nysgerrige slags. Prøv bare at db.klick på dit alias i et af dine indlæg.
Hmmm, ja så var jeg jo ikke helt galt på den heller...
Men det virker skam meget smart. Skal da vidst lige have tjekket det ud ved nærmere lejlighed.
PS: Udover at du hedder Michael, udemærket forfatternavn :-) og endnu bedre med dit rigtige navn :-) :-)
RonZe
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.