skattedk_24
22-11-06, 13:45
Hey alle sammen. Nu skal jeg snart ud i landet fordi jeg er bliver udvist i landet. Jeg kom til danmark siden 2000 og bliver aur-pair pige i 2 år hos min søster. Og bliver gift i 2002 men det gik ikke så godt vores ægteskab, så bliver sepereret i 2004 og bliver skilt i 2005. Men han vil ikke skilles med mig og han siger jeg skal venter til 1 år så kan vi bliver skilt. Men jeg bor hos min søster venter jeg 1 år at bliver skilt med min mand.
Så har jeg fundet en søde Danske mand i August 2004 og vi bor sammen nu i 1½ år ...og vi vil gerne giftes men vi kan ikke bliver gift fordi jeg bor i DK som processuelt ophold siger udlændingestyrlsen...og vi har fået en datter sammen hun er bliver 1 år i den 4. dec.
Men udlændingestylsen de vil ikke give mig en opholdstilladelse. Siden 2004 jeg har ikke fået en opholdstilladelse. Også nu de skal sende mig ud i landet.
Det er rigtigt snyd for min datter og min samliver.
Så skal min datter og jeg rejser til filippinerne den 29. November 2005.
Og vil ikke hvornår jeg kommer tilbage til DK.
Er det ikke synd på os...
Hilsen Rizza R. G. Rasmussen
Så har jeg fundet en søde Danske mand i August 2004 og vi bor sammen nu i 1½ år ...og vi vil gerne giftes men vi kan ikke bliver gift fordi jeg bor i DK som processuelt ophold siger udlændingestyrlsen...og vi har fået en datter sammen hun er bliver 1 år i den 4. dec.
Men udlændingestylsen de vil ikke give mig en opholdstilladelse. Siden 2004 jeg har ikke fået en opholdstilladelse. Også nu de skal sende mig ud i landet.
Det er rigtigt snyd for min datter og min samliver.
Så skal min datter og jeg rejser til filippinerne den 29. November 2005.
Og vil ikke hvornår jeg kommer tilbage til DK.
Er det ikke synd på os...
Hilsen Rizza R. G. Rasmussen