Se fuld version : Filippinerne december
Hej alle ....
Her i december skal jeg og hele familien (fra 9 til 68 år) til Coco Beach og holde jul. Det er vores første besøg på Fillipinerne, så er der mon nogen som har et par gode tips eller et par gode råd som vi kan tage med. Det kan jo selvfølgelig både være om ting man skal prøve, - eller ting man absolut ikke skal prøve, - eller hvad i nu mener man bør vide på forhånd.
Da det nu er Coco Beach I skal holde jul på, så tyder det jo på, at I rejser med C & C. På deres hjemmeside, er der god hjælp at hente. Prøv lige dette link: www.cctravel.dk/html/philippines/rejseguide_filippine.htm#tingduskalpassepaa
Ud over det, så skal i ikke veksle penge på gaden, men bruge et vekselkontor, dem er der en hel del af.
Men at snorkle i området, er så absolut et must.
Har du brug for mere, så send bare en mail.
3 x Coco Beach + flere forude.
Hilsen Harly
Hej Jensen
Jeg og familien skal på samme tur, godt nok er det 4 gang vi vender tilbage til Cocobeach, men man lærer meget hurtig en masse søde mennesker og kende. Der er kanon lækkert så i har noget og glæde jer til. Nu skriver du ikk noget om hvor længe i skal værer der for der er en masse og se i området, tag fx. til Puerto Galera "en flot båd tur på 10 - 15 min" byen er ganske hyggelig, og se også Sabang og de to La Lagunas. Sabang er mest et sted for dykkere og de fest glade menesker om aftenen =) Men der ligger også nogen rigtig gode restauranter.
Hvis i er friske på en shoppingtur kan jeg varmt anbefale en tur til Calapan der ligger små 50 km fra Puerto Galera, der kan i bla. se et rigtigt marked hvor de lokale handler! Eller tage i et af de stører shopping centre. Mener Cocobeach har en heldagstur dertil hvor i også ser en masse andet. Vi lejede en jeepney for os selv, at der så var nogen af de ansatte der to med gjorde kun turen sjovere. Mener vi gav omkring 2500 Peso for leje af den hele dagen!
Men bare spørg løs, det skader jo aldrig =)
Se evt. denne tråd.
www.filippinerne.dk/forum/read.php?f=7&i=101&t=101
Venlig hilsen
Caspar
Hej Jensen.
Skulle I behøve råd og dåd, er I velkommen til at give mig et ring når I ankommer herude. Jeg har boet i dette område i syv år nu sammen med kone og børn, så jeg kender de fleste her samt en del gode steder at besøge.
Her er mine telefon numre;
+63- ( 0 ) 919 5222338 eller +63- ( 0 ) 919 6770092
Bedste hilsner
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.