PDA

Se fuld version : Angeles

benjamin
17-12-06, 10:42
Kan i hjælpe mig? jeg skal til angeles til marts.
Jeg har søgt på internettet men resultatet er meget ringe
er der en strand og hvis ja hvordan er den? er der et fitness center? er der moderne biografer?
Kan i anbefale nogle gode hoteller til ca 150 kr og hvor skal man ca bo i byen.
Jeg hved godt at angeles er mest druk og hor, men man skal opleve det før man kan snakke med om det.
Jeg har været i pattaya i thailand 4 gange så jeg vil prøve noget nyt.
Til sidst hvordan er vejret i marts måned?
Jeg håber i kan hjælpe mig
mvh
benjamin

Harly
17-12-06, 14:37
Hej Benjamin.
Hvis du kigger på et kort over Filippinerne, vil du se, at Angeles ligger for foden af MT. Pinatubo, et godt stykke inde i landet. Så der er ingen badestrand der. Så er der mange bedre steder at besøge, hvis du vil have strand, bl.a. Boracay.

Bizzman
17-12-06, 16:03
Hej benjamin,

Ville nok lytte meget intenst til Harly, hvis det er vandet du vil til Angeles efter!

Angeles er vist mest kendt for det du selv skriver om. Der er specielt 1 gade der mest af alt minder om Soi Cowboy! (nu nævner du selv Thailand)

Er det vandet eller andet du tørster efter!
/ Bizzman

tap
17-12-06, 16:09
Hej benjamin
Du skriver at angelses mest er hor og druk til det kan jeg kun tilføje at det kun er hor og druk og intet andet, byen er en gammel luderby fra dengang amerikanerne havde en militærbase i området og hvor soldaterne kunne tage ind og hygge sig,har været der for en del år siden og der var intet udover barer/restauranter dvs ingen fitness og biografer og ej heller strand.
Hvis du regner med at du skal til et filippinsk pattaya vil du blive skuffet størrelsesordenen er nok 1/100
så hvis du kun er ude på sjov og ballade vil jeg hellere anbefale sabang nær puerto galera på øen mindoro her er både strand og flotte områder, byen har en 6-7 go-go barer samt en masse gode restauranter.
Eller som harly skriver boracay, som dog ikke har det vilde natteliv mere da de gamle barer/diskoteker er lukket da stedet bliver finere og finere.
Mange som kommer til filippinere og tidligere har været i thailand får et chok.
Mht turiststrømmen der er kun 1/10 turister af hvad der i thailand.
Jeg vil sige at filippinerne er hvad thailand var for 20-25 år siden og lad os håbe det bliver ved det.
Håber du fik lidt info her.
mvh tap

Niels
17-12-06, 19:49
Hej Benjamin

Jeg ved jo ikke hvad der driver dig til Angeles, men er det druk og hor, så er det stedet på Filippinerne. Jeg vil dog give de øvrige skribenter ret. Det er en sølle forestilling i forhold til Pattaya og det er i særdeleshed en sølle forestilling i forhold til hvad Filippinerne iøvrigt kan byde på. Der er nævnt mange fine steder. Lad mig supplere med Bohol eller Negros.

Vil du absolut til Angeles giver denne side et ok overblik :

www.balibago.com

Hoteller er der mange af. Jeg har dog kun boet på Orchid Inn. Det er ok og midt i det hele. Service er ok og det er veldrevet. Det helt store plus er dog deres pool og have. De står til 32 usd for et standard værelse, som dog er noget slidte. Du kan godt finde bedre værelser billigere, men så er der ingen pool og den er ikke tosset at have i Angeles.

Sjovt nok havde PNO og jeg en joke for år tilbage når vi blev spurgt om næste destination. Beaches of Angeles. Den gav anledning til megen hovedrysten og en god del latter.

Hvis det er pigerne du er efter og de er smukke og søde, så er det ikke svært at 'nedkæmpe' en dejlig pige i Visayas eller andre steder og det er ikke hard core bar piger.

Helt ærlig. Drop Angeles og tag et kig på det smukke land. I det mindste så tag et par dage i Angeles og kom væk og se hvad der virkelig er at byde på. Du vil ikke blive skuffet.

Du er meget velkommen til at spørge eller sende en mail

Bedste hilsner

Niels

Harly
17-12-06, 20:44
Hej tap
Din sidste bemærkning, er lige efter mit hjerte. Det gør ikke så meget, hvis der skulle komme lidt flere turister til Filippinerne, bare det bliver seriøse turister der kommer for at opleve landet og dets skønhed, og ikke " Pattaya turister", hvor jeg med det selvfølgelig mener turister i druk og hor. Derfor i " ".

PNO
18-12-06, 12:31
Hej Benjamin

Jeg er enig i de øvrige indlæg. Men jeg vil så osse sige at når nu byen er der og den nu har det liv den har, så er den da til at besøge.
Bare husk du må ikke tro at sådan er Filippinerne. Nøjagtig som Pattaya ikke må sammenlignes med Thailand

Et godt råd vil være hvis/når du går død i Angeles at tage evt et par dage til den lokale strand. Nemlig Subic Bay. Her er frisk luft, en rimelig god strand og hvis du bor på Blue Rock Resort fremragende mad. Værelserne er så som så men spørg efter værelse 12-13-14 så vil næppe klage. Der køre daglig en VAN fra Angeles til Subic og tilbage til ganske rimelig pris.
Tager du denne tur vil du osse få en speciel oplevelse. Du kører direkte gennem resultatet af Mt. Pinatubo's store udbrud 15. juni 1991. Det er det rene månelandskab

Det er muligt at lave en rundtur Angeles - Subic - Sabang. Men det vil kræve en overnatning i Manila undervejs.

Tilsidst: Hvis du vælger Angeles, så husk at bestille dit hotel hjemmefra og bestil samtidig afhentning i lufthavnen, så er du sikker på at der ikke opstår problemer undervejs. Husk at Manila er en del gange større end København

Hilsen

PNO

Hilsen

PNO

benjamin
18-12-06, 21:17
Tak for de mange svar
Jeg havde også set at angeles lå inde på land, men jeg havde håbet at jeg havde set forkert.
Jeg er ikke til druk, da jeg træner bodybuilding og derfor skal der være et rigtigt godt fitness center til rådighed.
Mit mål med rejsen er sol, træning og finde en sød feriekæreste. Ikke en hard core bar pige.
Jeg rejser d 2 marts og regner med at jeg skal være på philipinerne i 21 dage.

Dansker_i_Cebu
01-01-07, 17:03
Jeg vil give de andre ret i at tage et andet sted hen end Angeles city.. Jeg har nu aldrig været der men bare de billeder derfra er nok.. Tag du mod Cebu som du kan sejle eller flyve til, ligeså nemt som Århus-Kbh.. Hvad jeg hører om A.C. er det er et skod sted, men hvad gør det hvis man er stangdrukken.. Nej, min ven oplev du Philippinerne for dens skønhed og du vil med et godt sind modtage adskillige tilbud fra normale piger der søger en partner, da det ikke er nogen hemmelighed at en udlænding (en Joe) er i høj kurs..
Cebu area har det hele, fitness, shopping, strande, international airport, kæmpe færge anlæg med adgang til resten af Ph..
God tur - Vi glæder os til at hører om hvad du har oplevet..

AsiaCumalot
02-03-07, 18:35
Et godt link til AC

www.angelescity.com/manila.html