PDA

Se fuld version : Siargao elller Camiguin Island

henrik
29-04-07, 11:48
Først vil jeg lige sende en hilsen til alle på denne site...Mabuhay
Da jeg er helt ny i dette forum og ser frem til mange gode indholdelsesrige rejse oplevelser fra filipinerne.

Sidste år var jeg i filipinerne og besøgte bla..Mindoro.Boracay.Panay.Cebu.Malapascua.Bohol.P anglao Island.
Alt i alt en praktful tur på 6 uger.Med mange gode oplevelser og heldigvis kun lidt af de dårlige.

Nu sider der nok et par gamle rotter og tænker ja ja...den er god med ham,første gang i filipinerne på rundt fart,har sku nok givet ham lidt ekstra grå hår....hehehe. Til det kan jeg kun svarer JADAAA og holdkæft hvor er vi priveligeret her i lille Danmark.

Nå men til sagen venner,jeg er blevet forelsket i en dejlig praktful filipinsk pige,som jeg skal besøge her i midten af maj i 2 1/2 md,og min plan går ud på at tage direkte fra Manila til Siargao.Og derefter til Camiguin.

Er der nogen som kenskab til Siargao el Camiguin??
Et godt men ikke dyrt resort tæt på vandet.
Eller leje af en apartment??
Hvor er det bedst at bo på øen...(med en god strand)
Hvilke ture er et MUST to SEE and Discover.

Alle forslag er velkomen??

MVH.Henrik

REY_BOHOL
31-05-07, 17:01
Hejsa.

Jeg er netop hjemkommet efter 7 måneder på bohol. Men sidste år var jeg på camiguin i en uge.

Det er en fantastisk ø. God dykning, rå natur, hotsprings, gode muligheder for mountainbike/motorbike ture. Vi (min kæreste + søn) boede på camiguin action gecko. Et helt nyt resort som jeg var overordentligt glad for.