Se fuld version : Pinoynumber
Hej !
er der nogle herinde der vil være mig behjælpelig, hvis i kender noget til denne måde man bruger pinoynumber.com og hvordan det fungere, da jeg ikke er så god til engelsk. Jeg har prøvet at skrive til dem men de svarer ikke.
P.F. tak Peder
Det er meget billigere at gå ned på posthuset og købe et taletidskort der hedder " Eastcard" farve rød.
Det koster 100.kr og du får ca 50-52 min tale.
Hilsen John
Hej
John - forskellen på det du henviser til og som de fleste af os har fået til vane at bruge er netop systemer eller telefonkort for at ringe fra DK og derud..... men som jeg ser det, så er der da en væsentlig forskel på pinoynumber som Peder henviser til og de kort vi plejer at bruge.
Forskellen er at pinoynumber skal anvendes til at modtage opkald fra Filippinerne. Jeg får det indtryk, ved en meget kort blik på hjemmesiden, at hvis man (dvs. os) tegner et aftale med pinoy numbers, så kan vores familie og venner på filippinerne ringe til os til lokal takst, hvor pinoynumbers så stiller om til den modtager, der har tegnet servicen. Og til Danmark skulle de så være gratis ud over et etableringsgebyr på 10$ og et fast gebyr pr. måned på 12$.
Peder - jeg har desvære ikke selv erfaringer hermed - men kunne da forestille mig at ville kigge noget mere herpå - men det bliver nok først efter sommer.
Hilsen
Jens
P.s. Fint med dette forum til erfaringsudveksling som i denne tråd. Men forstår ikke at Webmaster tillader spam, som det (i mine øjne) fjols, der henviser til et produkt han selv sælger (Brian). Kunne vi ikke slippe for dette hr. webmaster.....
nu tror jeg ikke lige at personen der "reklamerer" for vopium er sælger af dette produkt,herregud manden henviser jo bare til en hjemmeside der gør det muligt at ringe billigt fra sin mobil til feks filippinerne,så at kalde ham et fjols er lige groft nok efter min smag.Hvad så med dem der tilbyder at sende balikbayanboxe er de så også nogle fjolser,eller dem der poster et indlæg om hvor der netop nu kan fås billige billetter til filippinerne?
og jens hvad med oventnævnte picco som reklamerer for et taletidskort?
hvad er han så?
vi venter spændt
mvh tap
Hej Tap
Jeg plejer jo (syntes jeg) at være rimelig objektiv, og indrømmer at jeg nok er gået lidt over stregen ved at bruge et nedladende udtryk over én som jeg jo ikke kender. Dette beklager jeg.
Men når det så er sagt, vil jeg stadig fastholde min kritik af at blive spammet. Spam er ved at være en pestilens alle steder på nettet. Den pågældende Brian er ikke kun én person, der videreformidler et produkt på baggrund af erfaring og gør det uden vinding. Han har deltaget med to indlæg. Begge sjovt nok om produktet. Hans profilnavn indeholder navnet på det produkt han henviser til. I hans profil er hans mailadresse på pågældende produkt, ligesom hjemmesiden på produktet også nævnes. Det finder jeg forkastelig. Vedkommende annoncerer gratis og skaber støj og fyld på forummet.
Ovennævnte er forskellen. På forummet udveksles (forhåbentlig) private erfaringer med diverse områder vedrørende Filippinerne. Således er det i mine øjne ok, at der nævnes produkter. Det har jeg selv gjort, ja bl.a. om telefoni. Jeg ville ikke have reageret, hvis nogen havde anbefalet produktet eller det modsatte (et godt eksempel er et tidligere indlæg på forummet om et ressort på Malapascua). Jeg er naturligvis klar over at der ikke er en hårfin grænse. Jeg kan sagtens finde eksempler på, at nogen udnytter bl.a. dette forum til at reklamere, hvor det blot skjules i meningsudvekslingen og måske pågældende Brian kunne have gjort det uden at jeg havde opdaget det.
Jens
Jeg kan sagtens følge Jens.
Når produktnavnet indgår både i mailadresse og henvisning til egen hjemmeside så lugter det kraftigt af spam
Med hensyn til eksemplet med resortet på Malapascua (se evt under logi) kunne jeg desværre ikke holde min galde tilbage. Det generede min ligtorn at der var en person der ikke kunne finde ud af at alle har lov at have en mening selv om det ikke lige følger vedkommende.
Hvis nogen har følt sig stødt over min reaktion så beklager jeg det naturligvis over for alle dog på nær den person der var baggrunden for mit indlæg
Hilsen
PNO
De der taletidskort de snyder altså så vandet driver !!eller hvad erfaringer har i med kort ?
Jeg har ringet frar Yahoo Voice tidligere til ca 1,1o kr i min. men de har også snyt mig.
Har i et forslag til bilig telefoni til en mobil på Fil.
Hej PNO
Jeg tror vi har forstået hinnanden korrekt, men vil blot sikre mig. Således skal der ikke være tvivl om, at jeg støtter din reaktion på debatten om resortet på Malapascua.
Der skal så sandelig være plads til både gode og dårlige erfaringer. Derfor min henvisning til den tråd (om resortet på Malapascua), som et eksempel på, hvor der bliver beskrevet om dårlige erfaringer. Det er netop det der er meningen........ gode som dårlige erfaringer........... så mig stødte dit indlæg ikke, det gjorde derimod det angreb der var på trådens ophavsmand.
Men Tap's løftede pegefinger er ok. Vi skal anvende en gode tone.
Jens
hej
havde ikke også set at hans mailadresse også indeholdt det pågældende
firmas navn,så jo det er selvfølgelig spam
mvh tap
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.