PDA

Se fuld version : Mindanao eller Visayan

holgerdk
01-05-07, 16:38
hej alle,

på torsdag tager jeg - igen - til filippinerne. jeg skal giftes med min filippinske kæreste gennem 3 år. mine forældre skal med på en 3 uger lang tur. udgangspunktet er butuan city for her bor min kæreste og bryllupet skal holdes her. er her nogle i dette forum der kan hjælpe med nogle gode råd til hvor mine forældre skal tage hen for at opleve lidt af filippinerne men kombineret med afslapning (strand...) vi har planlagt 3-4 dage på bohol men derudover leder jeg efter områder omkring mindanao eller cebu/visayan. er der derudover nogle der kender området omkring siargao ? det ligger tæt på butuan men jeg det ikke. nogle med erfaringer herfra ?

mofo
01-05-07, 23:13
Siargao er fantastisk. Noen få resorter og en av verdens beste surfebølger, Cloud9. www.siargao.com Ta båt fra Surigao til Dapa og minibuss fra Dapa til General Luna.

Ikke langt fra Butuan finner du Camiguin Island. Fint også her, men ikke så mange strender www.camiguin.gov.ph

Niels
02-05-07, 19:15
Hej holgerdk

Jeg ved meget lidt om området ved Mindanao, men hvis I eller dine forældre er på Bohol, så tager det knap 2 timer at sejle med en hurtigfærge til Dumaguete. Her kan man bo på :

www.eldoradobeachresort.com

De afhenter gerne deres gæster i havnen.

Jeg havde selv min mor med derned for at par år siden (74 år) og hun elskede det. Fantastisk personale, maden er ypperlig og der er en del st se.
tag et kig på hjemmesiden.

Jeg anbefaler El dorado til højre og venstre. Jeg har ingen interesser i det, men synes bare det et fantastisk sted.

Bedste hilsner

Niels