Se fuld version : Davao Mindanao
Er der nogen som har kenskab til Davao...??
Alle input er velkomen.
Hej Henrik,
Dit indläg er jo en måneds tid gammelt så jeg ved ikke om det er for sent at svare på det - kan jo väre du allerede er igang med at göre dig dine egne erfaringer. Jeg var der tre dage sidste år - og researchede en hel del - dengang var min störste bekymring at det er syd Mindanao, at Davao's kyststräkning munder direkte ud i Sulu Sea og vel er noget af det närmeste fastland man kan komme til Tawi Tawi og Jolo. Men sikkerheden skulle väre iorden. Davao's borgmester köre en nul tollerance politik i forhold til kriminalitet og selvom han officielt ikke vil väre ved det er det vel alment anerkendt at det er ham der står bag og dirigerer den dödpatrulje der tager livet af kriminelle i Davao. med hård hånd, frygt og pisk styrer man en stor flok desperate mennesker til at opföre sig pänt.
Jeg må også tilföje at jeg på intet tidspunkt fölte mig udsat, i fare eller på anden måde dårligt behandlet. Folk er söde, rare og venlige og den der fölelse af at skulle have öjne i nakken som man godt kan have visse steder i Manila og det övrige Mindanao havde jeg slet slet ikke. Vil tvärtimod sige at jeg fölte mig präcis lige så tryg i Davao som på Cebu.
En ting vil jeg dog advare dig imod ! Lad väre med at indlogere dig på Crown Regency i Davao. De vil så gerne give indtryk af at väre et försteklasses hotel i mellemprisklassen - men de opfylder ikke engang standarden for et to stjernet hotel. Det er det argeste faldefärdige lort jeg nogenside har boet på - og värelserne er lige så kedelige som en fängselscelle i Bangkok (formoder jeg, har aldrig siddet i fängsel...heller ikke i Bangkok hehe) også er der en livlig trafik om aftenen og natten til bordellet i baggrunden. Selv 1000 pessos/nat hotellet i oroquieta City er flere klasser over Crown Regency.
Iår skal jeg igen tilbringe nogle dage i Davao og har kig på dette her hotel:
http://www.paradiseislanddavao.com/ som jeg synes ser rigtigt dejligt ud og tilmed er ganske billigt.
Nå det var mine fem öres visdomsord om Davao !
Hej Henrik,
Dit indläg er jo en måneds tid gammelt så jeg ved ikke om det er for sent at svare på det
Lige for god ordens skyld, indlaegget er 3 AAR og en maaneds tid gammelt :-P
Lige for god ordens skyld, indlaegget er 3 AAR og en maaneds tid gammelt :-P
AAAAAAAAAARGH - jeg läste kun maj ikke årstallet :)
hihi...skidt med det, jeg fik noget ud af at læse dit svar, så helt spildte kræfter er det ikke...
Ja men det viser jo også at selv om et indlæg er "gammelt" er der svar eller forslag man måske kan bruge hvis man søger noget.
Ja men det viser jo også at selv om et indlæg er "gammelt" er der svar eller forslag man måske kan bruge hvis man søger noget.
Helt sikkert :-)
Det var ogsaa bare fordi det var lidt morsomt - jeg kunne sagtens selv have fundet paa at goere lige netop det :-P
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.