Se fuld version : Swagman er BAD
Jeg er var af den tro at en stor grupe som SWAGMAN TRAVEL var et en troværdig rejse og hotel anviser.
Jeg er nu blevet meget kloger!!
Jeg fraråder alle til at bruge:
-Bus services
Er meget snavset og utrolig usikker!!
- Hotel i Angles
Er det værste svine sti jeg har set længe !!
BLIV VÆK FRA SWAGMAN!!
MIKE
Hej Mike
tak for din advarsel! jeg har lige et spørgsmål til dig, bor du selv på filippinerne eller var du kun på ferie?
med venlig hilsen
Jacob
Jeg bor i Dk, men har levet og boet en hel del i Asien, også i Filippinerne.
Min søn lever desvære stadigvæk i Manila.
Så jeg var derude på famile besøg!
mvh
Mike
Dansker_i_Cebu
22-05-07, 02:22
Idet vi takker for advarslen må jeg samtidig lige spørge om hvorfor...
Du skriver deres bus service er meget usikker. Mange danskere vil finde alle busser herude usikre, de kører jo ikke helt efter danske forhold. Måske dine "nerver" var lidt tyndslidte efter en lang flyvetur..?? Man er jo tit mere nærtagende hvis man lige er landet et nyt sted.
Så skriver du hotellet i Angels var beskidt.. Jeg har aldrig været i Angels og kommer der nok heller ikke, da det kun er billig kopi af Pattaya og så vidt jeg har forstået kun består af netop beskidte billige luder hoteller... (hører da gerne mere om stedet,hvis jeg tager fejl)
Det jeg gerne vil frem til, er at det er så nemt at komme med en advarsel om dit og dat og du må ikke misforstå mig, jeg og sikkert alle andre her er glade for at høre om folks oplevelser, men vil gerne have dem uddybbet lidt, så man bedre kan vurdere advarselen.
Så hvis du har tid og lyst glæder jeg mig meget til at se dit næste indlæg, da deres hjemmeside jo ellers lover både dit og dat og ser da ellers ud til at være et fornuftigt foretagende...
Jeg var faktisk på Swagmans hjemmeside, og var derfor af den opfattelse at det var en godt og sikker hotel og transport gruppe!
Til info, er jeg " normal vis" ikke af den sarte type, idet at jeg har rejset W.W. på jobs siden 1989. I denne forbindelse har jeg opholdt mig på mange mærklige stæder og kørt i mange dårlige biler.
Min oplevelse med Swagman, høre bestemt til en af de dårligste steder jeg har været.
PS. Jeg chekede ikke ind!
Jeg kan ikke på nogle som helst måde anbefale Angles city!
PS . Holiday inn, Clark er ok!
ALLE hoteller i angeles er overprized dvs. et hotel til 40$ svarer til et hotel andetsteds på filippinerne til 20$
at du fraråder folk at tage til angeles skal du jo selvfølgelig have lov til,men alle ved at angeles kun er 2 ting:druk og hor og intet andet så man kan kun gætte sig til hvad du lavede i a.c.
AsiaCumalot
13-07-07, 12:46
Det har sikkert været en golf tur. :))
Men der findes flere billige Hotels /guesthouse.
www.margarita-station.com/budget.html
"så vidt jeg har forstået kun består af netop beskidte billige luder hoteller... (hører da gerne mere om stedet,hvis jeg tager fejl)"
Så vidt jeg har forstået det er AC den by i PI der over de senere år har flest nybyggede hoteller. Mange i priskassen 50 USD og opefter.
"ALLE hoteller i angeles er overprized dvs. et hotel til 40$ svarer til et hotel andetsteds på filippinerne til 20$
at du fraråder folk at tage til angeles skal du jo selvfølgelig have lov til,men alle ved at angeles kun er 2 ting:druk og hor og intet andet så man kan kun gætte sig til hvad du lavede i a.c."
Undskyld tap men du lyder som fagmand.
Dette board er til oplysninger. Ikke til at nedgøre andre. Hvad folk foretager sig hvor de end er kan vel ikke komme andre ved
Hilsen
PNO
undskyld undskyld PNO
men fortael mig lige hvem jeg har nedgjort?
mit svar var ligesom asiacumalots skrevet med et glimt i oejet,hvad folk laver i angeles er selvfoelgelig op til dem selv,men jeg har stadig min ret til at gaette paa hvad de laver der.
om jeg er fagmand vil jeg lade andre bedoemme,men naar jeg er i manila,bor jeg som regel paa bayview park hotel og lige rundt om hjoernet ligger swagman travel/hotel hvor jeg ofte har drukket en oel da baren paa bayview er doedsyg.Derfra har jeg set deres 3 daglige afgange med busser til angeles fyldt med middelaldrene maend der skal til angeles for at hygge sig,hvad de selvfoelgelig har lov bare det er inden for lovens rammer
endnu engang undskyld PNO og din undskyldning er ogsaa modtaget
mvh tap
Hej Tap
Det er denne bemærkning der fik mig til at reagere:
:men alle ved at angeles kun er 2 ting:druk og hor og intet andet så man kan kun gætte sig til hvad du lavede i a.c.:
Forskellen på dit svar og asiacumalots er at du glemte at sætte et :)) bagefter. Sætter man en smiley er det tydeligt at det er et humorisk svar
Du har naturligvis ret til at gætte på hvad folk laver hvor. Det gør mange, men husk lige dette er et "familieboard" :) :)
Hilsen
PNO
Hvad er der nu galt med druk og hor:) det har da forekommet siden tidernes morgen:)
Men jeg kunne tænke mig og høre om deres fly forbindelse fra dk. til filip. er okay? så kan man jo ellers finde et hotel i hvilken prisklasse man ønsker når man er ankommet eller undersøge priser og kvalitet på nettet inden man rejser.
Der er intet gal med druk og hor. :) :)
pederbax hvad mener du med deres flyforbindelse?
Der er mange flyforbindelser fra DK. Singapore, Thai, Lufthansa, KLM osv,
Af disse vælger jeg gerne to ud. Thai afgang CPH kl. 14.35 og ankomst 13.30 lokaltid i Manila med 2/3 timers stop i Bangkok (sommer/vintertid)
KLM afgang CPH kl. 10.00 og ankomst Manila kl. 09.50 lokaltid næste formiddag. Direkte fly Amsterdam-Manila
Hilsen
PNO
3 tegn der gjorde udslaget: :-)
LOL
Dansker_i_Cebu
15-07-07, 08:21
Hej PNO...
Jeg takker for oplysningen vedr de mange fine nye hoteller i A.C. - men at der kommer flere hoteller gør nødvendigvis ikke byen mere "fin i kanten"..
Som nævnt tidligere ved jeg intet om byen ud over hvad man høre eller ser af links som folk vedhæfter her, men nysgerrig som jeg er, høre jeg da gerne om højkulturelle udflugtsmål der.. :O-) `(ö)´ For det er jo et famileboard ´[Ö]`
I øvrigt, tak for dine mange gode indlæg...
Jo jeg mener at Swagman også har flyrejser fra Dk til Cebu, som ikke er så dyre og så er det jeg spørger om disse flyrejser er okay??
hvis Swagman har flyrejser fra danmark til cebu er de vel ligesaa okay som hvis man selv koeber sin billet,de kan vel naeppe vaere billigere
tap
Vi var på Swagman Manilla i Lørdags. Stedet er fyldt med Australier & ligger dårligt i forhold til så mange andre. Vi tog bussen fra Angles, beskidt og kunne godt trænge til et eftersyn, specielt af rattet, dårlig eller næsten ingen aircon. Snup den lokale aircon bus eller en Van
Hej pederbax
Hvor har du den ide fra?
Jeg har aldrig set eller hørt om dette.
Mig bekendt er der kun almindelige rutefly til Filippinerne.
Men skulle du have et link så bare læg det ud til fri afbenyttelse.
Hilsen
PNO
AsiaCumalot
16-07-07, 13:07
Det rygtes med vinden fra bamboo skoven, at Thai Air åbner en rute BKK-Clark air senere på året.
Det fortæller vel lidt om AC popularitet!
Hej AC
(kunne ikke lade være Sorry :) :) )
Jeg har set rygterne før og osse hvor de kommer fra.
Det er direktøren fra Clark Airport der har udtalt at han regner med at der fra oktober i år til lande rutefly fra Thai på Clark, sammen med andre større selskaber.
Manden er i sin gode ret til at fortælle det til den lokale presse. Problemet er bare at Thai til dato intet har på deres hjemmeside om dette. Prøv at forsøge at købe en billet Bangkok til Clark via hjemmesiden. Kan ikke lade sig gøre. Clark er ubekendt.
Normalt har Thai den slags på plads mere end 3 måneder før de starter op.
Jeg har svært ved at se Thai omlægge et af deres fly til at gå til Clark. Formiddagsflyet der fortsætter til Osaka er en mulighed. Men det vil være noget rigtig l... at skulle lande i Clark efter en flyrejse der startede dagen før. Især hvis man derefter skal i bil eller bus til Manila Domistic Airport for at komme videre til Cebu, Tacloban eller ...
Aftenflyet der mest bruges af foretningsfolk tvivler jeg stærkt på man omlægger.
Indsætte et ekstra fly ? Jeg har svært ved at Thai kan tjene penge på det
Hilsen
PNO
Jeg sov i timen,unskyld,det er ikke Swagman der har billige rejser fra DK/Cebu det er www.premacelltravel.com.
Her er dokumentationen for rygtet om Thai's flyvning til Clark:
CLARK AIRFIELD--Development is underway at the Diosdado Macapagal International Airport (DMIA) in its bid to handle two million passengers by next year as airline locators increase flights and new ones seek to make Clark a hub.
On Friday night, DMIA welcomed its one millionth passenger arrival from Asiana Airlines, the first carrier to locate in Clark in December 2003. Asiana regional manager Sang Ju Kim told the Philippine Daily Inquirer that the Korean carrier was increasing its frequencies to Clark from five times to seven times a week starting in July due to surging passenger demand.
Asiana is also looking to add daytime flights to the United States and Europe and to increase its cargo business in Clark.
Asiana will also start using bigger aircraft to serve its growth plans. It currently uses Boeing 767s with a 230 seating capacity, and Airbus 321s with a capacity of 180 passengers. The airline will be using the 433-seater Boeing 747 for the daily flights.
Asiana has spent $5 million in Korea for promotion and marketing of its flights to Clark and is investing $2 million for new equipment in the DMIA.
Victor Luciano, president of DMIA operator Clark International Airport Corp. (CIAC), told reporters that aside from Asiana, Hong Kong Airlines and Thai Airlines are increasing their flight frequencies.
Hong Kong Airlines is increasing its once-daily flights to twice-daily by September.
Thai Airlines will start flying from Bangkok to Clark in October.
Local carrier Cebu Pacific will also start flying in September to five regional cities out of Clark, including South Korea and Taipei. The budget carrier may also fly to Japan from Clark when it is able to secure regulatory permits.
Flag carrier Philippine Airlines has also disclosed plans to make Clark its base for its regional flights to China.
The entry of new airlines at the DMIA is expected to result in a passenger boom. Luciano said CIAC was preparing for this with the expansion of the existing terminal, which is scheduled to start next week. Work is projected to be completed by December this year.
Construction of a second terminal will begin by December and is expected to be completed by December 2008.
Luciano said there would also be more accommodations and leisure facilities such as new golf courses being planned around the airport facility.
An in-flight catering service in anticipation of long-haul flights will be taken care of by Miascor-Gate Gourmet, which recently signed a lease agreement with CIAC. The Swiss-led firm is expected to prepare 4,000 hot meals a day to meet the needs of airlines now operating at DMIA.
Copyright 2007 Inquirer.
Hilsen
PNO
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.