Se fuld version : Kort over Filipinerne
Hvordan skaffer jeg et landkort med bynavne over Filipinerne gerne i faver og i plakatstørelse ?
Jeg kan da godt undersøge markedet for dig. Jeg er i øjeblikket i Filippinerne. Jeg er her indtil 1. august. Lad mig høre, om det har nogen interesse.
Dansker_i_Cebu
28-06-07, 08:36
Hej Peder...
Hvis du skal have et ordenligt kort med bynavne, er det bedste at tage et kort over de forskellige Ø´gupper eller en hoved Ø Som Cenu f.eks..
Hehe lidt af et samler objekt hvis du skulle have over samtlige 7107 Øer...
Men hvis du vil søge på nettet og du f.eks søger Cebu, søg på google i feltet billeder, skriv blot map cebu... Når man skriver map for man altid nogle gode sider om stedet samtidig med man kan vælge blandt mange forskellige kort.
Hej HC...
Du finder normalt et udemærket udvalg af den slags kort i "National Bookshop" som findes i de fleste store mall´s....
Hvad laver du ellers herude HC..??
Til Dansker_i_cebu
Jeg bor her. Jeg har taget orlov fra mit arbejde. Jeg har boet i cebu-omraadet siden 1. april.
National bookstore er det helt korrekte sed at koebe kort over Filippinerne,
Har selv koeb nogle stykker herude efterhoenden.
Og soe lige en lille hilsen til jer alle poe siten. her fra det temmelige varme Pourto Galera.
Hilsen Harly
Dansker_i_Cebu
29-06-07, 17:07
Til HC...
Så skal vi sgu da have en mango-shake, det er højsæson pt for mango.. Til dem der ikke har været her på Filippinerne, vil jeg bare sige at en frisk mango fra Cebu er hele turen værd...
Harly, ja gu er her lummert hehe, men snup du en dukkert deroppe i P.G.
AsiaCumalot
12-07-07, 20:05
www.ezmaps.info
Her er vidst hvad du skal bruge
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.