Dovendyret
09-07-07, 21:03
Hejsa! For ca 3 mdr sidden kom jeg godt og grundigt til skade med min ankel. Efter lægernes udsagn må jeg regne med mindst 3 mdr mere, før end at jeg igen er klar på en "normalt" dagligdag. Benet skal holdes så meget i ro som muligt, så der er, og har været, mere end nok af tid til at ligge og dagdrømme, og det går mere og mere i retning af en længere ferie, før at jeg igen går igang med nyt job osv. Det virker som et godt tidspunkt, da jeg pt. er singel, er fritstillet fra jobbet pga. sygdom osv. Det jeg godt kunne bruge noget hjælp med er lokationer og gerne lidt om priser. Efter at surfet diverse forums mm. har jeg fået en forestilling om at Filippinerne vist er stedet for mig. Det jeg vil er forholdsvis simpelt. Slappe af dagen lang, en del af tiden på en eller anden hyggelig bar, der serverer ikke alt for dyre øller, og hvor man kan få en sludder for en sladder med en "ligesindet." Dase på stranden, hvis der er en, og læse bøger i lange baner. Og om muligt spille rollespil over nettet et par timer om aftenen. Og nå ja, som jeg vist fik nævnt er jeg singel, så jeg skulle da også gerne falde i snak med de kønne filippiner tøser ;-) Så ja, logiet skal være et der tillader at man har besøg med hjem. Er der en, eller gerne flere, der kan komme med et forslag til et sådan sted, der passer til sårn en som mig. Jeg er ikke velhavende, så det skal være i den økonomiske ende. Men det skulle vel heller ikke være umuligt, når vi snakker så lang tid, at få noget rabat på logi...eller hva?
På forhånd tak.
Mvh. Dovendyret
På forhånd tak.
Mvh. Dovendyret