Se fuld version : Salamat Po prepaid calling card
Når min kæreste og jeg er på Københavns Hovedbanegård, går vi altid om "bag" banegården og ned i en af de små butikker og køber et "Salamat Po Philippines Prepaid Calling Card" til telefonsamtaler til Filipinerne. Min kæreste siger det er meget billigt at bruge. Vi bor i Humlebæk, så det er ikke så tit vi kommer der ind. Er der en nemmere måde at få fat i dette kort?
Jan
Hej Jan.
Hvor mange minutter får i effektivt ud af det kort? Det er jo ikke nemt at vurdere om korte også er billigt uden at vide pris og effektive minutter, der bliver jo laver meget " sjovt" med det forskellige telefonkort.
Skype er helt klart billigere end Salamat Po
ja brug skype,endda gratis skype brugere imellem
personligt giver jeg ikke meget for disse kort,kvalitet og pris for x antal minutter svinger alt for meget
mvh tap
Jeg spurgte og fik at vide, at når man ringer til et fastnummer er der 300 minutter. Når man ringer til en mobil er der 200. Jeg tør ikke sige hvor hun har disse oplysninger fra. Jeg kan ikke finde deres hjemmeside, og der står ingen informationer på kortet.
Og så glemte jeg lige at skrive, at der er tale om et kort købt til 100 dkr.
Dansker_i_Cebu
19-08-07, 13:33
du kan altid få de kort til 85dkr eller 75 hvis du er heldig men man skal lige spørge, ellers giver man en flad hund..
Husk at ringe fra fastnet, ellers skal du jo betale mobil takst først idet hvis du ringer fra deres såkaldte frinummer får du ikke lang tid at sludre i.
Det er vist nok Lebara der står for de fleste kort siger rygterne..
Jeg ringer 220 minutter fra mb. - mb. Det er det billigste jeg har været i nærheden af!
Lyder spændende, men hvad er mb?
Jan
Hej Marven99 og co.
hvilket kort kan man ringe 220 minutter fra og hvad koster det? og til jan så tror jeg mb betyder mobil men er dog ikke helt sikker
Jacob
MOBIL - MOBIL.
Jeg bruger er kort der hedder BAZAR. og korrekt - det købes samme sted :-)
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.