Se fuld version : natflyvning til cebu
Hej alle sammen. Min familie og jeg er lige ved at booke billetter til cebu fra Hong kong. Problemet er at flyet fra cebupacificair lander ca. kl 3 om natten. Er der nogle muligheder for at komme rundt i cebu, så sent på natten eller er der nogen der ved om der er et hotel i nærheden af lufthavnen???
dublo
Jeg har ikke selv prøvet at ankomme så sent, men vil da tro at der altid er taxaer at få. De sover jo ofte i dem og mon ikke de vil være der når der er en chance for at tjene penge.
Ellers er nærmeste hotel dette. http://www.waterfronthotels.com.ph/mactan/index-non-flash.html
Det er absolut ikke bland de biligste, men det ligger så I nemt kan gå derover.
Dansker_i_Cebu
07-12-07, 07:01
I kan altid få en vogn selv midt om natten.... ellers kan I som dkpinoy skrev, gå over på den anden side af vejen til waterfront hotel
Mange tak, det var betryggende at hører.
dublo
LarsKyhnau
11-12-07, 08:48
At få en taxi om natten burde ikke være noget problem, men hotellerne i Cebu er ofte udsolgt, så det må klart anbefales at reservere i forvejen. Så har I også en adresse, som I kan vise til taxichaufføren. Find f.eks. telefonnumre i Lonely Planet.
Dansker_i_Cebu
11-12-07, 10:54
Skulle alt være udsolgt skal I blot ringe, f.... heller, vi lader vel ikke 1 landsmand m. familie i nød & lader dem sove i en lummer ankomsthal..
Skriv endelig hvis I mangler praktisk hjælp...
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.